![]() |
|
||||
|
||||
![]()
... men de är vackrast på hösten, har jag upptäckt idag.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Håller verkligen med. Underbar bild!
![]() Ulla |
|
||||
|
||||
![]()
Så vackert, men tyvärr har vi inga bokskogar här uppe.
När jag ser så mycket löv på marken drömmer jag om att rida i galopp på en sådan stig, som jag ofta gjorde i min ungdom. Det är LYCKA! Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
OJ...SÅ vackert!!..
![]() Sunny, som gillar höstens alla färger! |
|
||||
|
||||
![]()
Wow, underbara färger
![]() ![]() Senast redigerad av Abi den 2015-10-31 klockan 23:38. Anledning: kom på mer.... |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har inte heller bokskogar, men däremot en massa löv har vi räfsat, inte riktigt så där tätt ligger de, men nästan.
![]() Vacker bild, var är den tagen? / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fantastisk bild!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vilken vacker bild som visar hur fantastisk hösten kan vara.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Saknar alltid bokskogen i Skåne. Bodde där i 11 år o saknar speciellt den underbara grönskan på våren. Så jag håller inte med dig där Janne, även om hösten är vacker. Bokskogen är som vackrast på våren!
|
|
||||
|
||||
![]()
I Karlskrona. Här finns många bokskogar, stora som små, just denna är ganska liten, och ligger rätt nära oss.
Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt foto med en vy, som vi är ganska ovana att få se. Jag har naturligtvis upplevt både Skåne och Blekinge och varit på öarna. Då såg det inte lika avbokat ut!
/ Jannis |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är inte bara böckerna som är vackra, himmeln är även den speciell så här års.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oj vad häftig den sista bilden är!
|
|
||||
|
||||
![]()
Och sjön/havet blir så vacker. Vilken fantastisk bild, den kan jag titta på i timmar.
Tack Janne! |
|
|||
|
|||
![]()
WOW..Helt sagolikt vackert!!..
![]() Du skulle säkert vinna vilken fototävling som helst i ALLA kategorier.. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hösten är verkligen helt fantastiskt!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Åhh... så häftig bild
![]() Som sagt var, du kan nog vinna vilken fototävling som..... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Det är havet. Jag står på den ö jag bor på och tittar mot en liten ö utanför min ö. Jag var inte den enda som stannade och tog bilder.
![]() |
![]() |
|
|