![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har nu tyvärr lämnat oss. En sorgens dag, men man undrar om det nu finns liv på mars. Bowie var en av de största musikikonerna. Ja, vetefan om han inte var störst någonsin. Ett geni i ordets bemärkelse.
Kommer ihåg för många år sen, när jag åkte runt Patmos på moppe, för att leta Bowies hus. Hittade ett flådigt ställe med privat grind utanför Chora, men jag var inte säker på om det var hans hus. RIP David Bowie. Du saknas av många! /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
En av de allra största. Känns jättekonstigt att han inte längre finns kvar. Tack för allt David Bowie!
Vila i frid. |
|
||||
|
||||
![]()
Musikvärlden skulle inte blivit vad den är utan denna modiga ikon som vågade göra sin grej och alltid var före sin tid. Även modevärlden inspirerades av hans fantasieggande och kreativa klädkreationer.
Musiken är tidlös och kommer alltid att spelas. Tack Bowie!! |
|
|||
|
|||
![]()
Vila i frid Bowie.. en riktigt STOR stjärna var du!!.. 💕
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag var lite stressad morse för jag skulle till doktorn. Innan jag gav mig av kollade jag nyheterna på webben, och fick en chock! Herregud!
![]() Han sista skiva kom så sent som i fredags, då han fyllde 69 år. Bowie har varit en av mina husgudar ända sedan jag var liten. Vila i frid! |
|
||||
|
||||
![]()
Lite märkligt, men jag la ut en bild från Patmos på Instagram samma dag som han dog. Det var blott den andra bilden jag publicerat från Patmos på Instagram. Tänkte inte på det förrän idag.
|
![]() |
|
|