![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så er det "Booket og Klart"
![]() - fritt etter SVT's "Packat og Klart", men.., pakket har vi ikke gjort ![]() Fortsatt står det hele 99 dager igjen på nedtellings App'n ![]() Vi fordeler de 18 feriedagene slik: Kardamili 9 dager, vi bor hos Stella, "Stellas Apartment/Rooms ![]() Koroni 5 dager, vi skal og bo på "Xenios Zeus Rooms" ![]() Napflio 4 dager på "Pension Filyra" ![]() Vi har planlagt utflukter på / fra alle tre stedene ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Låter som en helt underbar reseplan!!..
![]() Sunny, som tyvärr inte kommit lika långt i mina planeringar... |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt!
Vi kommer att uppleva samma platser!! Dock inte alla vid samma tidpunkt, men en träff I Kardamili blir det väl? I Nafplio och Koroni är ju Claes och jag tidigare men jag vill ju gärna träffa er igen, precis som jag gjort I Aten 2005 och på Tinos 2011(eller var det senare?) Visst är man nöjd när man bokat? Lissi |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Peleponessos ska bli spännande eller hur? Fast du har väl varit där förut? Premiär för oss i juni! ![]() Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt Kari!
Inga dåliga platser ni ska besöka. Greklands Creme de la creme! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Så härligt!
// KR |
|
||||
|
||||
![]()
Låter som en härlig resa!
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - og til deg: trivelig planlegging, du satser vel på et lengre opphold igjen kanskje? ![]() Citat:
![]() - sist var på Tinos ja, det var sept 2010 ![]() Nå blir det i Kardamili, Lissi ![]() - vi utvidet oppholdet med et døgn for å være "sikre" ![]() Citat:
![]() Det skal noe til å bli "ferdig", vi har mye igjen å se, hvis vi vil ![]() - vi har også valgt de tre stedene vi har for å tilbringe mye av tiden i dem ![]() Håper, og tror, du og kommer til å bli veldig godt fornøyd, og at Peloponnese gir deg mersmak ![]() Vi har hatt flybillettene ei tid, men de to siste bostedene er booket nå ![]() Vi har også veldig billige billetter, og fine flytider, reiser Oslo - Athen - Oslo, har betalt kun 1109 kr pr pers tur/retur ![]() - vi har veldig "godt betalt" for bussturen Athen - Kardamili, ifht det det ville kostet oss å reise Oslo - Stockholm - Kalamata! Aegean har ikke begynt direkteruten Stockholm - Kalamata så tidlig som vi reiser, så det ville blitt veldig dyrt!!! Du har jo kjempebillige billetter Stockholm - Kalamata ![]() Citat:
![]() - synd vi ikke treffes i Kardamili, men det har vi jo mulighet til en annen gang ![]() ![]() ![]() ![]() Ingen ting "feil" med øyene, vi varierer feriene mellom Peloponnese og øyene ![]() - men til de som ikke har besøkt Peloponnese hittil : Anbefales ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, Kari.. jag satsar på långsemester.. från 1 maj-1 november.. haha..
![]() Nejdå men minst 4-6 veckor.. ..får se vart jag landar..Nafplio är jag SÅ nyfiken på! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Det är så kul att fler och fler upptäcker vackra Peloponnesos. Enligt engelska "Mirror" är Kalamata bland de hetaste resmålen 2016! Aegean börjar direktflygen Stockholm-Kalamata redan 27februari ,priser runt 150€ tor med handbagage,med resväska ca 200€. ![]() Redan den 21 första februari kan man flyga till Kalamata från Stockholm via Munchen! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Det er s å flott at Aegean flyr direkte både Stockholm + København - Kalamata ![]() - men synd at de ikke flyr fra Oslo og, som jeg har skrevet tidligere, vet ikke om jeg tror de kommer til å utvide med Oslo heller ..... Jeg skrev en feil til Katitzi i tråden ser jeg, jeg søkte på en søndag i april og fikk kun opp Stockholm - Kalamata via Tyskland ![]() Men jeg har søkt på nytt, og på lørdagen før vi reiser, og ja, du har rett ( selvsagt) forbindelsen er der da, men .... Det koster 185 euro pr pers t/retur ( uten kofferter), 370 euro Stockholm - Kalamata. - i tillegg skal vi fly Oslo - Stockholm t/r. Vi har veldig billige billetter, og fine flytider, Oslo - Athen - Oslo, med Norwegian, vi har betalt kun 2218 kr, dvs 1109 kr pr pers tur/retur SÅ, vi har veldig "godt betalt" for bussturen Athen - Kardamili ![]() - med dagens eurokurs "sparer" vi ca 2700 NOK ( - bussbillettene) ![]() Selv om vi hadde bodd i Stockholm hadde vi tjent ca 1500 kr minus bussbilletter på å reise med Norwegian i fht Aegean på d e datoene vi skulle reise. Prisene varierer, men det kan fortsatt være verdt å sjekke flere alternativer. Det er det jeg ville gi et eksempel på ![]() Men selvsagt, det er deilig og bekvemt å komme direkte til Kalamata ![]() - så varierer det vel fra person til person / økonimien hvor mye man vil betale for å ha det lettvint ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Tyvärr ses vi inte, vi får nöja oss med att träffa Stella. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - men det hadde vært veldig trivelig om vi hadde vært der på samme tid, Janne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() - lenge siden vi tilfeldigvis traff dere på Sifnos nå, sept 2000 nærmere bestemt ![]() - denne gangen gleder vi oss til å treffe Lissi igjen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det vet jag att hon kommer att göra.
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() ![]() - hos Stella hadde vært topp, DET hadde hun garantert vært glad for og ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jeg tror at "Xenion Zeus" er et veldig bra sted å bo ![]() Men nå er rommet på 12 kvadratmeter avbooket, og nytt bosted, Villa Eleni (en leilighet), i et fhv lite, typisk gresk ("blått og hvitt") hus er booket for samme pris, eller faktisk noen få euro billigere ![]() Nærheten til havet er byttet ut med å bo litt lenger opp i byen, i et gresk nabolag, men fortsatt med fin havutsikt fra balkongen ![]() Utleier, som virker veldig trivelig, bor på grunnplan i huset, og vi får 1th floor for oss selv ![]() Denne leiligheten har vært mest leid ut til venner, venners venner og venners, venners, venner ![]() Den passer til to personer, det er to senger på soverommet. Leiligheten kan leies ut i perioden 27.apr - 31. oktober i 2016 (kan variere litt fra år til år) Interessert? Send en mail til : pandoratravel@hotmail.com (den er privat, og ikke til et reisebyrå, som jeg trodde først ![]() Senast redigerad av kari den 2016-01-26 klockan 22:52. |
|
||||
|
||||
![]()
Kari, finns det någon sida med bilder på lägenheten? Blev lite nyfiken på den!
Vi har prel.bokat Zaga Beach hotel vid stranden. Det verkar passa oss, men är lite dyrare än vi brukar kosta på oss. Fast vi fick ju så billiga flygbiljetter så det jämnar väl ut sig! ![]() Katitzi ![]() |
![]() |
|
|