|
|||
|
|||
Underbar vår på Kreta nu
Sitter med mobilen och försöker ladda upp lite färska bilder från södra Kreta, men det vill sig inte😬 Kika i mitt album istället!
|
|
||||
|
||||
Sv: Underbar vår på Kreta nu
Härliga bilder! Skulle gärna byta med dig och sitta och filosofera vid Aradenabron. Jag bara älskar att sitta där! Känner även igen mig från tomma Chora Sfakion. Vilka två tavernor är öppna?
|
|
|||
|
|||
Tror den vi åt på hette Nicos, den första tillhöger, en trappa upp.
|
|
|||
|
|||
Glömde berätta att vi badade vid Frangokastello igår
|
|
||||
|
||||
Fina bilder!
Janne, du och jag får sitta där och filosofera under tiden Camilla och Arne utmanar ödet och går över bron Jag följer Chora Sfakia varje dag genom de två webcams som finns, vid Three Brothers och på taket på hotell/taverna Lefka Ori. Och dom lär ska få ytterligare en kamera. Birgitta (som turligt nog kommer att bo både i Anopolis och i Sfakia i april). |
|
|||
|
|||
Fina bilder! TACK!
Såg underbara bilder från Peloponnesos på FB och är SÅ glad att få möta våren där med bil i 2 veckor. Vi reser på tisdag! Lissi - som tar baddräkt med! |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag har faktiskt gått över en gång, men jag gör nog inte om det, så det blir till att filosofera i stället. |
|
|||
|
|||
Gick över Aradenabron hösten 2014, häftigt. Åkte även taxi över. Erbjöds även att hoppa bungyjump från bron, avstod dock. Kom överens förra hösten med Yannis, som har en liten bar i Paleochora, ej den stora baren, utan den lilla intill, att vi om 20 år, när jag är 83 och han är 73 att vi då skall hoppa bungyjump från bron. Yannis hade varit mycket sjuk under året, jag trodde ej han skulle överleva.
|
|
||||
|
||||
Det förstår jag.
Såg du någon som hoppade? |
|
|||
|
|||
Då ses vi säkert Birgitta!
|
|
|||
|
|||
Ja, jag såg två personer som hoppade.
|
|
||||
|
||||
Härliga bilder Ayelet! Längtar ännu mer efter min årliga juniresa till Chora Sfakion
|
|
||||
|
||||
Fattar inte hur de vågar!
|
|
||||
|
||||