|
||||
|
||||
Det går snabbt
Klaga inte på sjukvården. Efter att känt mig trött gick jag till min läkare i måndags. Han konstaterat att hjärtat bara slog med 30 slag i minuten. Således fick hustrun köra mig till akuten i Ystad. Blev inom kort intagen och sedan inlagd på HIA. Under veckan kontrollerades jag hela dygnet och stundtals vat pulsen nere i tjugo slag i minuten. Fick i onsdags besked att det blev ambulans till Kristianstad vid åtta på fredagen. Låg på operationsbordet vid tio och halv tolv var man klar och en pacemaker var insatt. Åter Ystad och sedan hem. Således snabba puckar. Sitter nu vid datorn och skriver. Har fixat min hemsida är här helt nöjd. Blev mycket ompysslade på sjukhusen av trevliga mänskor som verkligen känner empati trots stress mm.
Sänder därför en tacksam tanke till dem. Chras |
|
||||
|
||||
Sv: Det går snabbt
Vilken tur att du kom under vård så snabbt! Grattis till livet 2.0!
|
|
|||
|
|||
Citat:
Grattis till livet. |
|
||||
|
||||
Jo visst är de vassa i vår sjukvård när det är skarpt läge. Härligt att det fixade sig så bra för dig Chras! Med lite bättre tajming hade jag ju kunnat träffa dig där på HIA (men jag låg i Kristianstad) så kunde vi kört en Grekisk Afton! Var där en dryg vecka före dig. Hoppas allt fortsätter att vara bra för dig!
Masse |
|
||||
|
||||
Citat:
Bra att du fick vård så fort Chras! |
|
||||
|
||||
Jättefint att du fick bra vård och snabbt!
|
|
||||
|
||||
Skönt när den viktiga sjukvården fungerar så bra.
Hoppas nu att du kommet att må fint igen. // KR |
|
|