|
|||
|
|||
små guldkorn hem i postlådan...
Kalimera är fantastiskt! och medlemmarna..... Att få en Tinoskarta hem i postlådan av en helt obekant men Kalimeravän, med inprickade smultronställen ja det är ren glädje och tacksamhet.TACK LISSIi Blev varm i hjärtat och nu är längtan till Grekland och den ännu outforskade ön såklart ännu större!
/glad och tacksam emma |
|
||||
|
||||
Sv: små guldkorn hem i postlådan...
Har också fått en sådan karta. Hon är bara sådan den där Lissi, makalös!
Masse |
|
||||
|
||||
Den kartan är guld värd! Vi har oxå fått! Den blev näst intill utsliten.
🤗🤗🤗🤗 Lissi älskar sitt Tinos och delar med sig. Fantastiskt! 🇬🇷🇬🇷 Pian |
|
||||
|
||||
Visst är Kalimera fantastiskt, själv fick jag en bok sänd till mig av en Kalimerian, efter att ha efterlyst information om var det skulle gå att få tag på den, bara så där...
|
|
||||
|
||||
Och för några år sedan var Anki snäll och försåg mig med en kopia av min absoluta favoritfilm om Grekland plus flera resmålsfilmer från Grekland, bl a från Tilos. Så jag håller verkligen med ...... Kalimera har fantastiska medlemmar!
Masse |
|
|||
|
|||
Tack! Kul att det uppskattas!
Jag har själv fått så mycket info om olika ställen som är andras guldkorn och böcker och filmer och delar gärna mina guldkorn...Vi är många som delar med oss....Nu har jag en nyköpt och nyutläst bok av Jennifer Barklay om livet på Tilos..An octopus in my ouzo, fortsättningen på Falling in honey. ( på engelska förstås) Vill någon ha den så kan jag skicka den när jag kommit hem ( efter 15 maj) Den första som skickar PM till mig med adress får den.... Lissi- direkt från Lund. |
|
|