![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Är det någon som vet hur det ser ut/vad som finns i hamnen i Kamiros Skala? Finns det restaurang? Supermarket? Går det att bada där/strand? |
|
|||
|
|||
![]()
Inte mycket finns..en taverna I princip. Bad såg jag inget I närheten....ingen supermarket. Vi blev förvisade dit av Ving en hel dag I väntan på båt till Tilos för några år sen och det var längsta väntan nånsin...8 timmar satt vi där...Fy!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack, då vet jag!
Vi åker till Tilos på söndag o kommer också att bli förvisade dit i väntan på båten. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag var där för ett par år sedan. Två tavernor i själva hamnen samt en lite längre bort längs vägen. Intill den fanns det nog också något kioskaktigt.
|
|
||||
|
||||
![]()
Var också där för några år sen. Badmöjligheter finns, men kanske inte bästa badet.
![]() Och precis som Inky skriver, så finns där två tavernor och en liten shop. Vi åt lunch på den ena (Althemeni) och det var helt okej. Inredning var rätt spektakulär, med gamla amforor på väggarna. När vi tog båten och passerade runt först udden låg där en liten strand och en taverna (?). Det bör inte vara så långt att gå dit. ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Zifos Travel booker der for gjester som kommer med fly til Rhodos om kvelden, og skal til Chalki ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack!
Då vet jag lite mer hur vi kan göra på söndag! |
![]() |
|
|