![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kan tyvärr meddela att vår kalimeravän Ulf är död. Han avled nu för någon dag sedan efter att nyligen hunnit fira sin 63:e födelsedag.
Vila I frid käre Ulf och TACK för alla fina samtal på telefon genom åren. Tyvärr blev det aldrig någon träff IRL. Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Så oerhört ledsamt! Jag har tyckt mycket om att läsa hans betraktelser genom åren.
|
|
||||
|
||||
![]()
Även jag läste gärna hans skriverier. Vila i frid.
/ Anne |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Ulf!
Du berikade Kalimeraforumet med dina fina berättelser. tack även för telefonsamtal och videos om Kreta. Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
R.I.P, Ulf
Minns särskilt det hästjobb du gjorde med textningen av Angeolopoulos filmer. Plus mycket annat du skrivit på forumet. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Vilken guldgruva jag har. Än en gång TACK! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Och inte hann han återse Kreta.
|
|
||||
|
||||
![]()
R.I.P Ulf ❤️
|
|
||||
|
||||
![]()
Så oerhört ledsamt att höra.
![]() Så tråkigt att han aldrig fick återse sitt kära Kreta. Vila i frid, Ulf! /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Vila i frid Ulf.
|
|
|||
|
|||
![]()
Så tråkigt att höra,har saknat hans betraktelser och nu kommer definitivt inga fler😢
Vila i frid Ulf🌹🇬🇷 |
|
||||
|
||||
![]()
Vila i frid Ulf!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har alltid beundrat, och kommer alltid att minnas och ha som förebild, den väldiga kämpaglöd och viljestyrka med vilken du tog dig an alla de svåra prövningar som du utsattes för. Vila i frid Ulf!
Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Han var en riktig kämpe! Vila i frid Ulf!
|
|
||||
|
||||
![]()
Så sorgligt. Ingen personlig kontakt men jag tyckte mycket om vad han skrev.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nä, vad tråkigt att höra. Alldeles för tidigt. Vila i frid, Ulf.
|
|
|||
|
|||
![]()
Vila i frid. Läste alltid dom mycket intressanta berättelserna du skrev från Kreta.
|
|
|||
|
|||
![]()
Vila i frid, Inspirerade oss till att välja Kreta och Apostoli för övervintring ,har bott t.o.m i samma rum ,Villa Katherina,
|
|
||||
|
||||
![]()
Det var verkligen tråkigt att höra. Fått mycket inspiration av hans inlägg.
Lena PG |
|
|||
|
|||
![]()
Det är skönt att se all den medkänsla som kalimeras vänner visat för Ulf kring hans skriverier och kroppsliga problem. Ulf måste ha betytt mycket för
sajten långt innan jag började läsa. Livet för oss övriga går vidare, men vi kan fortfarande glädjas över att kunna läsa dina många inlägg. Vila gott i din kretensiska himmel. / Jannis |
![]() |
|
|