|
|||
|
|||
Stockholm, Skavsta - Chania 373kr 29/8!
Nu finns det kanonpriser på flyg till fina Kreta.
Bokat själv för ett halvår sedan dock så kan ej utnyttja detta tillfälle . |
|
|||
|
|||
Sv: Stockholm, Skavsta - Chania 373kr 29/8!
Fel datum 26/8 skall det vara .
|
|
||||
|
||||
Ja det går att få det billigt. Min bokning med ryanair ner 12-8 var på knappa trehundringen, med retur totalt 1200, när jag kollade senare så låg återresan från chania över mitt tor. pris. Ryanair funkar mycket bra, tycker deras bokning o hemsida är klar o tydlig, bara man tar del av information om vad som gäller vid resa med handbagage osv. Sen är det ju alltid så att detta med priser är ett lotteri, beroende på när man bokar etc. Men huvudsaken är väl att vi på något sätt tar oss hit till Grekland . 💕💕💖
|
|
|||
|
|||
Citat:
Jag hittade billig nerresa för ca 400 kr med SAS till Aten och med återresa blev det 1100 ca, så man kan göra fynd om man låter priset avgöra när man ska åka. Men det kan ju bara ett fåtal...Nu har jag I alla fall, lärt mig att boka separata enkelresor istf tor... Lissi |
|
||||
|
||||
Vi tog chansen att boka 2 veckor i november med Norwagian, en impuls när det var så billigt. 960 kronor t.o.r.
Men vi har ju alltid kostnaden för flyg till och från Stockholm från Umeå. Och den sträckan blir nästan lika dyr,,,, Birgitta. |
|
||||
|
||||
Fantastiskt billigt, ja det är bara att åka - om man kan :-)
Vi var nyss i Chania och en försäljare av hantverk som blev grymt besviken på oss för att vi inte shoppade så mycket som han hade önskat, nämnde att han visste att man från Greklands/Kretas sida beslutat sig att sluta låta Ryan Air flyga på Chania nästa år. Någon som hört något om det? Men bra det finns andra alternativ i så fall! |
|
||||
|
||||
Citat:
Ryanair slutar ju flyga från Rygge till Chania...kan det vara detta han blandar ihop det med? Har inte hört något om att de skulle sluta flyga till och från Chania? //Malin |
|
||||
|
||||
Ja, jag hoppas det är felinformation.
Men jag frågade faktiskt personal på Chania airport om de visste något om saken, , och istället för att säga, "Nej, det vet vi inget om", sade de: "Vi vet inte än...". |
|
|||
|
|||
Skavsta - Chania 393kr 26/8!
Uppdatering! Priset Fredag 26/8 är nu 393kr!!
Finns flyg hem Måndag 29/8 så passa på att ta en helg runt Chania |
|
||||
|
||||
Önskar jag inte läste det där!!
/ Kajja |
|
|