|
|||
|
|||
Hemma från Peleponessos
Jaha då var man hemma igen och sittandes på jobbet i avvaktan på klockan ska slå 7 så vardagen kan börja på allvar igen.
Vi har haft en fantastisk resa, Peleponessos är nog det absolut bästa jag varit med om i Grekland! Slår i min syn allt vi varit på med råge, så härlig natur, så otroligt god mat, folk är trevliga men på ett genuint vis, här knusslas det inte för turister det kan jag lova! Standarden på hotellen var även de ett par hack ovan vad vi är vana vid. Svårt o beskriva helt egentligen. Dessutom är det så fantastiskt att åka omkring och se och uppleva alla sevärdheter, Olympia, Epidavros, Mystras, Mycene , Diros grottorna och korintkanalen med mera, (ska man se allt får man hålla på ett tag om man säger så) och det är inga problem att ta sig runt heller, ringa trafik, men vägarna är dock i allmänhet lite sämre än tex Kreta (underhåll...., fast motorvägen är kanonfin och inte alls dyrt med tullar) vi har nog alldrig tagit så mycket bilder och video nån gång tidigare, flyttade över 50GB media till servern igår |
|
|||
|
|||
Sv: Hemma från Peleponessos
Kan bara hålla med!
Härligt att ni är nöjda, men bil är ju nästan ett måste. Lissi - som njuter från Tinos med helt andra sorts upplevelser. |
|
||||
|
||||
Citat:
Dette GLEDER mitt hjerte, som banker VARMT ❤️ for Peloponnes❣️❣️❣️ |
|
||||
|
||||
Så fint det låter!
/ Anne |
|
||||
|
||||
Jag är så glad över att ni fick en fin resa! Det behövs förstås mycket mera tid för att man ska hinna med hela Peloponnesos.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Men jag kan lova att budskapet gått fram: Peleponessos är fantastiskt! |
|
|