![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Var är vi nu, och vad är det för ovanligt med detta ställe?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Astypalea?
// KR |
|
||||
|
||||
![]()
Antiparos?
|
|
||||
|
||||
![]()
Hydra? Ovanligt för att det inte är någon motortrafik.
(Åh, Hydra vill jag verkligen åka tillbaka till ![]() Helena S ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Andros, och Camilla ville ha en öl, men de sa att detta är en herrklubb och kvinnor är förbjudna.
![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Liknar ju väldigt mycket Kimolos Chora, gubbfiket som man kunde hyra rum ovanpå. Det som var ovanligt var att man måste gå igenom fiket för att komma till rummen. På kvällen låste de dörren till gången till rummen och då kunde man inte komma in där. Då fick man gå en väldigt svårhittad bakväg genom soprummet. Buchanis tror jag det hette. Väldigt bra myggnät förresten.
Charmigt fik med många mysiga gubbar i en helt outstanding Chora. Om det nu är Kimolos...😃 |
|
||||
|
||||
![]()
Nej.
Nej. Nej. Citat:
Citat:
![]() Vi bodde där några nätter och det var spännande att smyga hem på natten när det var stängt. När vi skulle flytta ut var det också stängt, och det varn knappt vi hann med färjan på morgonen. Jag har skrivit om detta ovanliga boende här. |
|
|||
|
|||
![]()
Hahaha lite fusket om man har bott där. Men det ser så nymålat och prydligt ut på bilden, minns inte att det var så därav osäkerheten. Lite för lat för att kolla upp namn o stavning, var jag också 😜
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Vi trivdes otroligt bra där, och skulle gärna bo där igen. Om det finns kvar vill säga. |
![]() |
|
|