|
|||
|
|||
Boende paleochora i maj
Jag har blivit mycket inspirerad av det jag läst här på Kalimera och i e-guiden om södra kusten på Kreta. Har nu bokat resa till Chania 12-26 maj och har en del frågor tänker börja med Paleochora ca 4 nätter och söker boende, på booking är redan mycket uppbokat bl ā Haris studio som jag är intresserad av vet någon om de har en egen hemsida eller hur man kan få direktkontakt? Tar gärna emot andra tips om boende får gärna vara enklare men med havsutsikt och balkong. Tänker att det viktigaste kanske är att boka boende i Paleochora och Chania först och att småbyarna utmed kusten kan jag avvakta lite med att boka boende. Tacksam för svar är Lena P
|
|
||||
|
||||
Sv: Boende paleochora i maj
http://www.paleochora-rooms.gr/rooms_en.html
Här finns en del. |
|
||||
|
||||
Du kan också ta direktkontakt med Haris Studios.
Flora Arkalaki Studios Yiorgos & Haris Studios Paleochora, Crete www.paleochora-holidays.com 0030 6938098976 Arne och Birgitta |
|
||||
|
||||
Alla gånger vi har varit i Palechora har vi bott på Soula Apartments som ligger strax ovanför Haris. Vi kommer bo där nästa gång också.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Då bodde vi på Soula Apartments, på rekommendation av Janne. Ett väldigt bra boende. Men sen har det blivit Haris Studios för hela slanten. Birgitta |
|
||||
|
||||
Joannas place är bra. Bor där nu. hon driver också en liten restaurang luncher mitt i byn
|
|
||||
|
||||
Joannas Place är mycket fint, där har vi bott några gånger. Yannis cafe är deras familje cafenion.
|
|
||||
|
||||
Vi har bott på Glaros de senaste gångerna och vi är mycket nöjda. Vi har även testat Aris, soula, Haris och Mantos. Alla helt ok. På Glaros ingår frukost😀 Glaros har egen hemsida.
Hälsar Lena PG |
|
|||
|
|||
Hej, på bif boende har jag bott 3 ggr. Perfekt boende i Paleochora!
http://www.studiosgeorge.gr |
|
|