|
||||
|
||||
Trevlig Midsommar!
Vill bara önska er alla en fin Midsommar🐞🍓🌼!
Ni som är i solen, NJUT extra mycket🌞 Vi som är i regnet...njuter nog åxå 😄 / Kajja |
|
||||
|
||||
Sv: Trevlig Midsommar!
Begynnande värmebölja här. Jag skulle behöva lite regn, så där en halvtimma mellan kl 03.50 och 04.20.
|
|
||||
|
||||
Tack detsamma Kaja!
// KR |
|
||||
|
||||
Vi kanske stöter på varann på Samos!
Håller utkik. / Kajja |
|
||||
|
||||
Tycks ju vara så att det antingen är för kallt eller för varmt beroende på var man är. Jag har 11 grader just nu. Tror jag skall sätta mig i bastun snart.
Ha en fin midsommar alla och njut av det som finns till bjuds! / Anne |
|
|||
|
|||
Trevlig midsommar allihopen!
Pia |
|
||||
|
||||
Glad Midsommar kära Kalimerianer! |
|
|||
|
|||
Midsommar på er! Vilken fin bild, Janne! Ska vi gissa var den kommer från?
|
|
|||
|
|||
Trevlig midsommarhelg allihop! Jag törs lova att vi i värmen njuter så det blir över! Ha det gott!
|
|
|||
|
|||
Trevlig midsommarhelg allihop! Jag törs lova att vi i värmen njuter så det blir över! Ha det gott!/Lena
|
|
|||
|
|||
Trevlig midsommarhelg allihop! Jag törs lova att vi i värmen njuter så det blir över! Ha det gott!/Lena
|
|
||||
|
||||
Trivelig sankthans/midtsommer alle😊🌼🇸🇪
Håper de fleste av dere har bedre vær enn oss... 13grader er ikke sommer, men det har sluttet å regne nå TROR på ☀️i morgen 👍 |
|
|||
|
|||
Midtsommernatten er ennå ung , ha en flott kveld alle på Kalimera. I Norge er dette en gammel skikk, fra førkristen/norrøn tid. Selv om feiringen har fått navnet St. Hans. Man tenner bål - visstnok for å skremme bort onde ånder.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Bilden är från Tilos. |
|
|