![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja nu har jag pratat med Toms favorithotellägare på Kithera och bokat rum 5 nätter i juli.....50euro/natt
![]() Men ska vi nu till Kithera så får det ju bli som det blir....I juni och september kostar det 30euro.... Men då kan vi inte åka! ![]() LÄNGTAR! Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Då är det bara att hoppas allt blir bra på Kithira. Lite dyrt skriver du ,men som sagt i Juli är det dyrare ! Är det " Kamaran " ni hyrt så lovar jag att ni får ett kanonläge . Ett stort allrum/kök + sovrum, en liten altan med plats för två. Tre steg så är ni på stranden ! / Tom (som nyss kom hem från ett regnigt Grekland) |
|
|||
|
|||
![]()
Välkomna hem till sommaren då!
![]() Jo jag hoppas att det är "Kamaran", det var det jag sa i alla fall! Det blir säkert bra, vi ser fram emot resan... snart bara 2 månader kvar.... Yiannis frågade efter er ! Tack för tipset... Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Vad är det för hotell ni talar om? Vi har behov av boende i Kythera i början av juni?
Senast redigerad av inkfish den 2006-10-31 klockan 01:01. Anledning: för långt citat |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det är det här som avses. Här bor vi när vi är på Kythira. Orten heter Kapsali, jag har tidigare rekomenderat stället. /Tom ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av Tom den 2006-10-30 klockan 19:44. Anledning: Fler bilder |
![]() |
|
|