|
||||
|
||||
Ännu en resa fixad
Känns bra att ha fixat höstens resa så jag slipper det problemet med bara 16 dagar kvar innan den kommande längre luffen Jag vill gärna ha en bokad resa liggandes hemma.
Flyg till Karpathos 21/9 för 198 kr har ju varit bokad en längre tid men nu när jag fått ledighet beviljad var det bara att boka hemresan också. Så idag slog jag till på en Sterling-biljett 11/10 för 74 euro. Hade ju tänkt Karp-Kassos-Kreta men med tanke på hemreseval och lite längre resa än planerat så blir det säkert nått helt annat Planerna för luffen 19/5-8/7 ändras ofta men nu känns det som om listan satt sej ganska bra: Samos, Fourni, Thimena, Patmos, Lipsi, Kalymnos, Kos, Amorgos, Naxos, Aten, Santorini, Ios, Sikinos, Folegrandos, Milos, Kimolos, Syros, Paros, Antiparos, Naxos och Santorini. Sen misstänker jag att det kan bli nån ö till bosse, ö-luffare |
|
||||
|
||||
Sv: Ännu en resa fixad
Oj då, 21-22 öar på 8 veckor! Du måste älska båtresor?!
|
|
||||
|
||||
Det är bara att gratulera Bosse. Igen!
Gissa om man blir avundsjuk. Igen. |
|
||||
|
||||
Citat:
Trevlig resa. Eva |
|
||||
|
||||
Vad kul Bosse! Önskar jag också hade något planerat när jag kommer hem, det är lite svårt att få till det med mer semster, men det hade varit härligt att åka igen i september.
Flyger du hem från Kreta eller Karpathos? Vi ses snart på Kalymnos Mia |
|
||||
|
||||
Vad härligt det låter Bosse! Du är en hejare på att hitta billiga resor.
Vi åker den 23/5, vår resa är på 18 dagar, och vi håller oss i den joniska ögruppen med en avstickare till Parga. Ha det så bra Hälsningar från oss i Uddevalla |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||||
|
||||||
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
bosse, ö-luffare med studs |
|
|||
|
|||
Tänkte först det var många Öar hur skall ni hinna,,men sen såg jag 8 veckor,, vi båt luffa 4 veckor och man vill ju ge varje Ö en 4-5 dar ivarje fall,,, man blir trött på två saker tyckte jag,,1 att vänta på båtar 2 olivolja
Senast redigerad av inkfish den 2006-05-06 klockan 23:41. Anledning: för långt citat |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Jag har fixat vinterns resa men den går inte till Grekland. Tre soliga veckor på andra sidan jorden.
|
|
|