![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det finns webbsajter och Facebook-grupper där saker som ser ut som ansikten publiceras. ”things with faces” heter en av dessa Facebook-grupper. DN publicerar också dylika läsarbilder varje vecka.
![]() Jag brukar roa mig med att fota ”things with faces” både här hemma och i Grekland. Den här bilden är från byn Aidonia på Andros. Kyrkan ser ut (tycker jag) som om den just har hört något helt osannolikt. Eller är den bara förvånad? Eller ledsen? Eller kanske arg, för att jag tar en bild? Har du några liknade bilder från Grekland, eller någon annanstans? |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Jag hittade ännu en bild med ansikte. Denna gång från Livadaki beach på Folegandros. Jag ser åtminstone två ansikten. Hur många ser ni? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Denna var nästan lite läskig ![]() Jag ser nog 3 st ansikten. Ett stort ansikte ovanför det mindre ansiktet, till vänster. ![]() Här pratar vi om ett "ansikte i ansiktet". //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Conny: Ja, det blev verkligen läskigt när du la till det översta ansiktet till vänster och jag hittade det!
Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Birgitta,
Vad kul ![]() //Conny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag ser tre..... nej, fyra..... nej, fem!!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det har du rätt i!
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja, där finns säkert många ansikten gömda om man tittar länge.
|
|
|||
|
|||
![]()
Roligt tema!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Dette hus med hele "3 faces" var min nabo denne sommer.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Verkligen fin, Susie!
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I vår serie ”Things with faces” har vi nu kommit fram till Sfinxen på Andros.
![]() Klippan har en mycket speciell historia, som ni kan läsa om här. |
![]() |
|
|