![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vissa av oss har ju cupsemi på lördag. Andra får vänta i 2 v till allsvenskan startar för att kunna heja. Var kul gissa fotbolls VM i somras. Skall vi köra en till?
Vilka lag kommer 1 ( vinner) samt 2 och 3 ( Europa) , vet 4an kan komma dit med Janne :-). men kör 1-3 samt vilka 2 åker ut? och vilket får kvala? Jag tror: 1. Malmö FF 2. IFK Norrköping 3 .Djurgården Kvala: IFK Göteborg Åker ur: Falkenberg och Eskilstuna |
|
||||
|
||||
![]()
Hej,
Jag måste ju vara realist, men hoppas att vi iaf kan nå en 3:e-plats i år. ![]() 1. AIK 2. Norrköping 3. Örebro SK Kval: Sirius Åker ur: Falkenberg & Eskilstuna //Conny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
I år är allt över plats 10 bättre än förväntat...
Mitt tips: 1. MFF 2. AIK 3. Norrköping kval: Sirius superettan: Falkenberg och AFC |
|
||||
|
||||
![]()
Här är facit!
1:a Hammarby!!! 2:a MFF 3:a Norrköping Kval: Göteborg Superettan: aik + djurgården... |
|
||||
|
||||
![]()
1. MFF
2. AIK 3. Hammarby Kval: Hammarby (om de inte kommer trea.) Åker ur: Falkenberg och Eskilstuna |
|
||||
|
||||
![]()
1: IFK NKG
2: MFF 3: Blåvitt Kval: GIF S-svall Ut:AFC & Sirius /Netwolf - den blåvite! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mitt tips.
1a, Malmö FF 2a AIK 3a Fel IFK alltså Norrköping... Kval GIF Sundsvall Åker ur Sirius & Falkenberg /Mange |
![]() |
|
|