|
||||
|
||||
Inte limmeriks men vers!
Nu har det sinat, nu är det tunt
så jag skriver en vers som kan tyckas som strunt Netwolf, ni vet, han som har skägg är flitig vid datorn med sina inlägg Bildgåtor får dock alltid respons jag gissar mest fel får inte ens brons Masse har lång erfarenhet av resor i Grekland men vart..? nån som vet? Monica P har stäng Internet hon tryckte på knappen med en dutt så lätt Theresa planera med nära o kära med många viljor-vart kan det bära? Birgitta så stark i sitt nya liv med Kreatisk känsla och så positiv. Irsa ska till Rhodos för femtielfte gången och jag ska åxå dit..sjunger glädnesången Men Mikke (te Karpathos) var är du? Tror det är fler som u-u-ndar, var e du nu🎻🎵? Gör du burnouts bland Rhodos bågar eller är redan på Karpathos o sågar? Nu överlämnar jag stafettpinnen..det var en pärs.. tog en jäkl.. stund att få ihop denna vers😅 Janne Kalimera, du som vet "allt" tack för all info..Tacktusenfalt💕🙏 / Kajja |
|
||||
|
||||
Sv: Inte limmeriks men vers!
|
|
|||
|
|||
Vilken skrivsnickare du är
|
|
||||
|
||||
Bra skrivet. Och flitigt, tack!
/ Anne |
|
||||
|
||||
Häftigt!
|
|
|||
|
|||
Glest med inlägg
kan man tycka. Vi vill bara på Boka-knappen trycka. Men Kajja är flitig vill jag mena. BRA JOBBAT hälsar nickelena |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Trycka på knappen är redan gjort
Tycker tiden går alldeles för fort Massor med saker ska hinna bli klara Innan vi till Samos kan fara. Sen vart det svårt..... Pia |
|
||||
|
||||
Det är kanske inte många som vet
att bakom avataren det finns en poet! Fantastisk prosa, Kajja!! /Netwolf |
|
||||
|
||||