|
||||
|
||||
Tur och retur + enkel hem-biljett
Nu har jag tryckt på knappen och det känns som man vill fira varje gång man gör det!
Det blir Paleochora 2veckor den 3 maj! Jag vill tipsa om en bokning. Denna gång(jag har gjort det en gång tidigare när jag var iväg 3.5 v) bokade jag en t.o.r 1v flygbiljett Gbg-Chania,sedan bokade jag en enkel flygbiljett(298kr) hem 2v senare med ett annat bolag. Då kan man vara borta flera veckor även om det inte det finns några 2 eller 3 veckorsresor kvar och det kan även vara billigare ibland. Naturligtvis talar jag om för charterbolaget att jag inte ska utnyttja hemresan med min t.o.r-biljett men förra gången ringde de ändå mig när jag inte dök upp på flygplatsen(personalen hade missat att informera varandra). Maria |
|
||||
|
||||
Sv: Tur och retur + enkel hem-biljett
Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
Grattis till bokningen!
Du åker ju när som helst och även du kommer få att uppleva den vackra våren i Grekland. Härligt! |
|
||||
|
||||
Tack!
Min bror o svägerska flyger från Luleå o jag från Göteborg o så sammanstrålar vi för 2 härliga veckor i Paleochora. Jag längtar! |
|
||||
|
||||
Låter så härligt så. Ha en trevlig resa!
/ Anne |
|
||||
|
||||
Det förstår jag. Två hela veckor i Paleochora blir så klart underbart. Jag har bara varit där i oktober och det är som natt och dag antar jag, när det gäller naturen alltså.
|
|
||||
|
||||
Vad härligt att kunna träffas i Paleochora!
|
|
||||
|
||||
Låter härligt. Paleochora finns med på min önskelista över ställen som jag ännu inte har besökt. Har fått för mig att Pale har just det som vi tycker så mycket om, lagom mycket turism som varsamt har blandats upp med levande grekiskt vardagsliv.
Hoppas att du skriver och berättar Maria! Trevlig resa! Masse |
|
|||
|
|||
Du kommer få en fin resa Maria. Vi hörs när du kommer hem. Kram
|
|
||||
|
||||
Citat:
Samt trevliga människor, både turister och bosatta. Man kan aldrig få nog av Paleochora! Birgitta. |
|
||||
|
||||
Man kan aldrig få nog av Paleochora!
Stämmer bra!!! |
|
||||
|
||||
Ni som är nyfikna på Paleochora, som Sol och hav ska åka till, kan läsa in er här.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Masse |
|
||||
|
||||
det värker väldigt mycket av längtan till Paleochora. Allt som beskrivs känns ju så rätt. Trycket ökar i toppen av listan!!!
Masse[/QUOTE] Ja Masse, det är bara att åka!😉 Det är mysigt, enkelt o gemytligt på ett skönt sätt i Paleochora! Vilka ställen ligger i toppen av listan? /Maria |
|
||||
|
||||
Birgitta o Masse, det blev fel när jag skulle citera er. Hoppas inte ni tar illa upp.🙄
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Eftersom resmöjligheterna inte är obegränsade så råder självklart hård konkurrens mellan de båda listorna. De tre resmål som just nu toppar respektive lista är följande (utan inbördes rangordning eftersom den ständigt växlar beroende på känsland just för dagen): "Återvändarlistan": Karpathos, Egina och Leros "NyaResmålListan": Paleochora, Amorgos och Andros F n är det dock osäkert om det blir någon tur till Grekland för oss i år. Det innebär i så fall att jag slipper problemet med vad vi ska välja. Men om jag skulle ta ett beslut idag så skulle Paleochora ligga bra till. Skönt att ändå kunna "resa" lite här på Kalimera tillsammans med alla vänner som skriver och berättar här på forumet. Men oj, nu har vi nog hamnat en bra bit utanför vad den här tråden skulle handla om! Ursäkta! Så åter till ämnet ...... Instämmer i idén om att mixa en ToR-biljett och en Enkel-biljett! Smart sätt att ibland kunna kombinera bra pris och önskad längd på resan! Masse |
|
||||
|
||||
|
|
|