|
|||
|
|||
April
Kalo Mina..Jag önskar Er alla av hela mitt hjärta en bra månad(så bra det bara kan bli) Kramar Phia
|
|
||||
|
||||
Sv: April
Jag hakar åxå på och önskar er alla detsamma💙
Kan aprill bli månaden när det börjar vända och vi får se en ljusning i tillvaron? På tal om ljus kan jag dela med mig av en liten solskenshistoria: Förra veckan hade jag hand om mitt lilla barnbarn på 2,5 år en heldag. Han frågar o pratar väldigt mycket för sin ålder (undrar vems gener det kan vara) Vi lekte på altanen i solskenet och efter en stund ville jag njuta lite i solstolen. Jag satte mig ner, vände upp ansiktet mot solen och blundade. Då hör jag en liten röst. -Mormor, vad luktar du på?! / Kajja |
|
|||
|
|||
Citat:
Kun ett av mine barnebarn bor i Norge, for tiden kan vi bare corona-møtes på mobilen. Blir glad når hun, snart to år, løper mot mobilbildet med et overrasket ‘se mormor!’. Hun viser frem nye ferdigheter (ha,ha, pappaen som nå har hjemmekontor har lånt henne en stor tromme! ) Ønsker alle en god måned og håper det beste for hver især. |
|
||||
|
||||
Kalo Mina alla!
|
|
||||
|
||||
Härligt med barnens synsätt, Kajja!
Nästa vecka ser dessutom ut att bli riktigt fin, med temp på upp till 12 grader /Netwolf |
|
|