![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En bild säger mer än tusen ord sägs det, men det stämmer inte alltid. En bild kan säga mycket, men inte hela historien. I den här serien lägger jag ut bilder som kanske inte säger så mycket vid en första anblick, men som har en historia att berätta.
![]() Det här är den sjunde bilden i serien, som ni kan läsa om här. |
|
||||
|
||||
![]()
Oförglömliga minnen....
Min första resa till Grekland skedde till Korfu 1986. Dock ej lika strapatsrik gällande resan till och från... ![]() Jag citerar Matthias Claudius: "Den som gör en resa har något att berätta". Detta stämmer ju verkligen... //Conny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Å,första resan till Grekland! Rhodos 1976, så länge sedan...... Var faktiskt charter men blev lite omskakande ändå för en ung, dum och grön svenska
![]() ![]() ![]() Så många resor, så många minnen och så mycket vänlighet och gästfrihet! Catlady, som ville hon vore där...... |
|
|||
|
|||
![]()
Såååå "söta" brallor du har Janne, vita hängslen...……
![]() ![]() / Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jösses så SVENSKA ni ser ut!
![]() Kan tänka mig att ni hade roligt på Ios. Men hemresan, ja, den skulle man nog kunna vara utan. Men när man är ung klarar man ju av sånt bättre. / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Verkligen en svunnen tid. Å bergsprängaren är med minsann. Jag kommer ihåg att jag släpade runt på en enorm pjäs med dubbla kasettdäck och subwoofer etc.
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Vilka hotta grabbar!! Ni måste ha varit väldigt eftertraktade
![]() Ett nedhasat, hängande hängsle på snickarbyxorna och du hade varit den som skapade dagens mode a la Farmen! Nu väntar jag på att få läsa om svartasäcken-resan!🙈 / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hade dem varje dag, plus ett rött pannband.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi hade båda flickvänner hemma så det hade vi i så fall inget för.
![]() |
![]() |
|
|