![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Här är en bild för alla som gillar Bubblor, som jag gör.
Var är vi nu och bubblar oss? Och vad är det för årsmodell? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror att du är på Antiparos, och VW-bubblan är av årsmodell 1963...
![]() /kimmen |
|
|||
|
|||
![]()
Koufonissi, 1964 ?
|
|
||||
|
||||
![]()
Ser ut som en 67:a
|
|
||||
|
||||
![]()
Helt klart Koufonissia!
Om inte covid-19 kommit emellan så skulle jag just nu bott i Villa Ostria, huset med de gröna fönstren Bubblan är dessvärre svårare... kanske 1965 //maji ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Koufounissa. Bilen har amerikanske støtfangere som forvirrer litt, sier 1965, iallefall ikke fra etter 1967
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag vill säga 1965 oxå.
//Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Rätt ö! Grattis! ![]() Citat:
Citat:
Kanske. Kanske. Koufonissi är rätt. När det gäller årsmodellen på Bubblan så kan jag inte svaret. Men jag håller med om att det borde vara något av åren ni gissar på. ![]() Denna Bubbla är årsmodell 1966. Den var min första bubbla. Vad tror ni om ni jämför? PS. På dekalen står det "Burträsk mitt i världen". ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag skulle nog säga att det är en 66:a. Stagen på kofångaren tyder på det. De kan ju iofs vara efterhandmonterade, men ändå. 65: orna hade också dessa stag, men de hade ofta den mindre nummerplåtsbelysningen (droppen) och denne har ju den nyare och bredare. Den kom iofs 65, så de sista 65: orna hade denna med.
Men vad vet jag? 😕 /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Kan vara på Mykonos men årsmodellen på bubblan avstår jag att försöka gissa på eftersom jag gillar japanska bilar...……..
/ Hasse |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Bubblan står i Chora på Koufonissi. |
|
||||
|
||||
![]()
Svårt att se på bilden, men jag tycker mig se att knappen på dörrhandtaget är rund och inte fyrkantig. Detta gör att jag fortfarande hävdar att det är en 67:a
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|