![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kul att vi får möta Grekland igen. Det bör vi vinna lätt, då dom inte imponerat. Har vi dessutom en Herr Ibrahimovic i uppställningen, lär t o m spanjorerna darra på manschetten.
![]() Matcher spelas i mars, sept-nov. Hade varit kul att vara på plats i Grekland då, men vi får se vad 2021 bjuder på först. ![]() Kommer ihåg förra gången vi mötte Grekland, då man var på plats på Ikaria. Taket lyfte i lokalen, när Zlatan satte 1-0. Eller rättare sagt. Jag skrek. Ingen annan av de grekiska åskådarna gjorde det. ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Tycker också att det är kul. Borde slå dem, men de har blivit bättre och bättre, så det kanske inte blir så lätt. Zlatan är jag dock tveksam till.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Skulle vara kul om man kunde beskåda Grekland - Sverige på plats i en taverna nånstans i Grekland i sept - okt! Masse |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Förnimmer mig om en gg när vi var i Italien, då Sverige spelade en vänskapsmatch mot Italien på Ullevi. Receptionisten hade en tv i lobbyn och han kollade matchen, tillsammans med sina polare. Jag slog mig ner där och matchen tycktes gå mot 0-0. Men i slutminuten, passade Kenneth Andersson på att sätta 1-0 till Sverige, till mitt stora jubel! De italienska spelarna blev jättesura, receptionistens polare blev ännu surare, men surast av dom alla blev receptionisten! ![]() Inte blev det bättre stämning av att Kenneth vid tillfället spelade för - Bologna! Jag sa att det ju bara var vänskap, men de betedde sig som att de förlorat en VM-final. Han hälsade avmätt på mig hela veckan sen... ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Sport är känsliga grejer det...
![]() Lena ![]() |