|
||||
|
||||
Jag har väntat så länge på just denna dag
Just idag är jag stark. (Kenta Gustafsson.) ”Just idag är jag stark Just idag mår jag bra Jag förs framåt av kraftiga vindar Just idag är jag stark Just idag mår jag bra Jag har tron på mig själv på min sida” Bilden är från Ouzeri ”Dimitris O Karaflas" i Spilia på Leros, som ni kan läsa om här. På bilden ser ni Dimitris (ägare till tavernan) pappa. Han frågade mig om jag kunde gissa hur gammal han var. Men jag försökte inte gissa, för det är omöjligt. Då berättade han hur gammal han var (som jag har glömt) och han sa att han var stark som en oxe trots sin ålder, och det ska jag bevisa, sa han, och gick fram till denna kolonn. och lyfte upp den som om den vore gjord av pasta. PS. Denna bild borde jag ha lagt ut förrgår eftersom Hammarby vann Svenska cupen. ”Jag har väntat så länge på just denna dag”. |
|
||||
|
||||
Sv: Jag har väntat så länge på just denna dag
Grattis Bajen!
|
|
||||
|
||||
Ha ha! Ja kul bild!
Jag vill minnas att du tidigare berättat att det sedan visade sig vara en liten blåsning. Kolonnen var inte alls så tung som den såg ut. Var det inte så? Masse Edit: Oj då! Glömde ju nästan ..... Grattis Bajen! |
|
||||
|
||||
Så var det.
|
|
||||
|
||||
Samma kväll som Hammarby vann cupen bjöds vi på den här solnedgången. På den lilla ön nedanför oss sjöng ett gäng näktergalningar av glädje. |
|
||||
|
||||
Bilden är lika vacker som texten!
Har hört den låten flera gånger nu i reklamsammanhang och blir alltid lika frustrerad när man inte får höra hela låten av Kenta! / Kajja |
|
||||
|
||||
|
|
|