|
|||
|
|||
Behöver lite hjälp
Hej!!
Vi (2 vuxna o barn 5 o 8 år) åker till Athen den 24 juni och har bokat hotell på Naxos i en vecka. Därefter funderar vi på att åka till Antiparos ca 1 vecka. Behöver vi boka rum på Antiparos om vi kommer den 1 juli eller är det bättre att boka på plats?? Är Antiparos bra för barnen (& oss)?? Sen skulle vi vilja åka till Sifnos ca en vecka innan vi åker till Athen den 14 juli. Men hittar inga båtar som går till Sifnos från Paros. Vet nån hur man ska åka för att ta sig till Sifnos?? Behöver vi boka rum på Sifnos när vi kommer ca den 7 juli eller finns det gott om rum i Faros eller Vathy?? Tacksam om nån som vet kan svara på alla mina frågor Hälsningar Bianca |
|
||||
|
||||
Sv: Behöver lite hjälp
Jag har åkt färja mellan Sifnos och Paros så det är nog bara så att tidtabellen inte är uppdaterad. Paros är huvudhamn i cykladerna så det blir nog inga problem. Hur gott om rum det är i juli vet jag inte. Har bara varit där i början av september.
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
Hilsen Alruts |
|
|||
|
|||
Var förra året på Antiparos med våra barn(då 5,7,9). Dom stortrivdes. Vi hyrde båt, fiskade i hamnen, o badade. Vi åker dit i år igen. Vi åkte även till Sifnos utan problem. Titta på när båtarna går direkt när du kommer till Paros. Ha en trevlig semester. SUSI
|
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
|
|
|||
|
|||
Tack så mycket för hjälpen. Nu ska jag "coola ner" lite o försöka att inte planera ihjäl mig... Ta det lugnt så ordnar nog allting sig när vi väl är på plats..
Hälsn Bianca |
|
||||
|
||||
Klokt.
|
|
|