![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sitter nu på balkongen på Haris Studios. Havet brusar utanför. Njuter.
Hälsningar till alla och specialhälsningar till Birgitta förstås. 😀 / Anne |
|
||||
|
||||
![]()
Tack, tack, tack!
Längtar så efter Katerina,, Elvis och Raina, så ge dom en kram från mig! Jag ser att vågorna slår nästan över hamnen och att det är mycket grått på himlen. Men snart kommer bättre väder. Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Fortsätt njuta!!! Masse |
|
|||
|
|||
![]()
Anne, Lyckost!!!
Å, härliga Paleo!! Med vind och fukt och ibland hetta som påminner om en "hårtork" ![]() ![]() Men så mysigt... Hälsa från mig med, ville jag vore där NUU... Catlady, som längtar...... |
|
||||
|
||||
![]()
Ha det så härligt nu på din efterlängtade semester 🤗
//maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Idag åt vi en riktigt god lunch på Inochous. Och ja, allt har ju varit gott här. Siktar på en drink på Agios Bar före kvällsmaten som vi har tänkt äta på Methexis. Tack alla för kommentarer. Vad kan man annat säga än att livet leker. ☺️ / Anne |
|
|||
|
|||
![]()
Trevligt att höra att du trivs på Kreta, men varför bara en vecka? Men det kanske är en lagom tid för vistelse i Paleoxora? Hoppas ni hinner känna lite värme, innan ni åker hem igen. Berätta mer vad som händer, önskar
/ Jannis |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, livet leker när man är i Paleochora!
Dessutom väljer ni det bästa med Inochous, Agios och Methexis. Då har ni kort bit hem efter middagen. Den rundan brukar jag också ta när grabbarna och mama har öppet. Methexis har tyvärr stängt i dec-jan. Servitören Elvis. Taverna Methexis, med boysen och mama. Med en strålande utsikt. Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Birgitta, jag berättade åt Katerina att du längtar hit. Birgitta borde komma hit sa hon. 😀 Har du någon planerad resa hit redan?
/ Anne Som dricker retsina på balkongen. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har just bokat dec-jan resan, som denna gången blir en nov-dec resa. Sen blir det i oktober, då jag tar färjeturen Paleochora-Agia Roumeli-Chora Sfakion.
Om du är kvar hos Haris, meddela Katerina att jag hör av mig innan veckans slut. Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Först oktober. Sen november - december. Men september då????? September verkar ju vara en riktig skitmånad! Inte en enda resa! ![]() ![]() ![]() Härlig inställning du har! Kör så det ryker! Det gäller att ta vara på möjligheterna! Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Så härligt Anne! Hade gärna suttit där med dig!
Ha det gott! Masse |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jo, förra året struntade jag Samosresan med Fourni och Agathonissi. Jag tänkte att jag hade gjort mitt där. Men så fick jag se en bild på Kalimeras facebook-grupp. Underbara Agathonisi och det blev direkt en bokning i september. Så det blir dom 2 första öarna och sen hoppas jag kan smyga in ett par dar på Agathonisi. Så jag fortsätter med mina rutiner; att åka iväg till Grekland 5 gånger under året. Jag vill förtydliga att jag trivs väldigt bra hemma. Sommaren är underbar i Sverige! Men så länge jag kan vill jag till Grekland, träffa mina vänner, höra havets brus, se alla soluppgångar och nedgångar, insupa alla dofter och glädjas av alla blommor. Birgitta. "][/COLOR] |
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
|
|