|
||||
|
||||
Vita handskar
Ja då sitter man här med insmorda händer och vita bomullshandskar som Michael Jackson 2.0
Jag fick ett psoriasisskov i Parga och mina handflator är som brännskadade skosulor! Mitt immunförsvar har fått sig en rejäl törn..tyckte det var nog med AC-sjukan jag fick men det hänger säkert ihop. Nu väntar en 8-veckorskur. 3 olika cortisonsalvor dag o natt. Sol o salta bad funkar inte för mig som kur..jag har oftast sommarskov mem aldrig att jag har fått det i händerna Tur att det är vackert väder så det blir till å njuta av brygghäng och skippa markservicen. Inget ont som inte har nåt gott med sig! / Kajja |
|
|||
|
|||
Sv: Vita handskar
Aj, Kajja!! Inte kul, hoppas du ändå kunde njuta av Parga!
Tur att du har bryggan! Bara inte myggen går för hårt åt dig, hoppas du blir bättre snart!! Catlady |
|
||||
|
||||
Oj, det var tråkigt, Kajja. Låter ganska besvärligt, det är ju så mycket man gör med händerna. Hoppas salvorna hjälper så att du trots allt kan njuta av sommaren.
/ Anne |
|
||||
|
||||
Så tråkigt Kajja!
Tur att du är en sån kämpe och dessutom har skön humor. Hoppas att det och kanske ett glas kall retsina i sommarvärmen kan lindra! Krya på dig! Masse |
|
||||
|
||||
Aj, det låter illa. Men bra att du ser det positivt ändå. Kan vara bra att slippa markservice på ett tag iaf.
/Netwolf |
|
|