|
||||
|
||||
Den här!
Med denna otroligt goda Bloody Mary som säkert vägde ett halvt kilo, och intogs för 11 dar sen på Kreta, vill jag jag önska alla Kamelianer en trevlig helg. Bara en sån är värd flygresan / Kajja |
|
|||
|
|||
Sv: Den här!
Skål ta mig faen å trevlig helg🥳🥳
|
|
||||
|
||||
Skål Kajja och trevlig helg du också!
Det var länge sedan jag drack en BM. Förr blev det då och då på flygresorna på väg ut. Men jag kommer också att tänka på vår första charterresa utomlands. Året var 1971 och det var till Ibiza. På planet beställde jag och kompisen varsin gin tonic. Dvs inte gin och grapetonic utan riktig tonic. Det blev en iskall drink i ett riktig isigt plastglas med mycket gin och lite tonic. Ljuvligt gott där i planet med en hel vecka på Ibiza framför sig. Masse |
|
|||
|
|||
Rena "middagen", Kajja!
Gillar också BM bara jag får två stänk tabasco i.... mums! Ha en skön helg! Catlady |
|
||||
|
||||
Citat:
Sen blev det ett megafel i mitt inlägg..Kalimerianer heter det ju / Kajja |
|
||||
|
||||
Igår kväll packade jag min ränsel. Idag tar jag tåget söderut för att träffa släktingar för att på onsdag äntra Aegean Air, som tar mig till härliga Kreta.
Ouzon denna gång var faktisk lika god som den i Grekland! Beror det på längtan? Birgitta |
|
||||
|
||||
En sån Bloody Mary skulle jag gärna ta till frukost idag. Får nöja mig med kaffe dock.
Trevlig resa Birgitta! / Anne |
|
||||
|
||||
Länge sen man drack en BM. Kanske man skulle ta en i kväll?
/Wolfen |
|
||||
|
||||
Här har det blivit en och annan GT på balkongen under de senaste 6 veckorna - och en och annan ouzo.
Ha en trevlig resa Birgitta! |
|
|