|
|||
|
|||
Luffa på egen hand med 6-åring
Hej!
Jag är van att resa (som gammal reseledare) men jag har aldrig varit på luff med en 6-årig son tidigare. Vi har flygstolar ner till Aten i augusti och så tar vi väl dan som den kommer. Naxos t ex. Tidigare Greklandsresor har sistaminuten med väninnor med barn, och då har ju ungarna haft sällskap. Har någon av er rest med ett livligt (men socialt) barn? I och för sig så träffar man ju fler människor när man är på egen hand. Fast just nu idag börjar jag fundera om det inte vore bra med lite sällskap... hälsar Carina |
|
||||
|
||||
Sv: Luffa på egen hand med 6-åring
Citat:
Lefteris som är pigg på morgnarna |
|
||||
|
||||
jag luffade själv med min 6 åring, inga problem. vi var på naxos, paros, anitparos, folegandros och ios. vi träffade folk som vi umgicks emellanåt. en minne för livet och man lever på ett annat vis ihop då! rekommenderas!
|
|
|||
|
|||
Ni får säkert en jättekul resa, men det kan nog vara bra att välja öar där många andra skandinaver semestrar, så att din 6-åring får möjlighet att träffa kompisar. Till exempel Koufounissi, Antiparos och Naxos som sagt.
|
|
||||
|
||||
Träffar kompisar gör barn varhelst de reser, behöver ej vara "skandinaviska" barn eller barn fysiologiskt men till sinnet.
Mammakyy |
|
|