|
||||
|
||||
Om forumet VM i fotboll
Jag misstänker att många av er är intresserade av fotbolls-VM. I detta tillfälliga forum kan vi diskutera matcher, taktik, snygga mål, Sveriges chanser osv. Forumet finns kvar så länge VM pågår. Såvida inte Sverige vinner, då får forumet ligga kvar så länge Kalimera finns.
Välkommen att diskutera VM i fotboll! |
|
||||
|
||||
Sv: Om forumet VM i fotboll
Medans jag åker till Grekland med dottern, åker karln med 4 grabbar med husbilen till fotbollsVM. De ska till Dorthmund och Berlin...
|
|
||||
|
||||
Du och dottern har tagit ett klokt beslut, tycker jag Hoppas ni får en fin Greklands-vistelse!
Moster |
|
||||
|
||||
Ja det har vi !! Sitter här nu och ska snart åka till Arlanda!!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Ivi -som kommer nog att se Sveriges matcher åtminstone |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi - som älskar både fotboll och Grekland! |
|
||||
|
||||
Det blir väl att skriva en del här särskilt efter lördagsmatchen som Sverige bara måste vinna mot Trinidad & Tobago.
Martinifk som också älskar både fotboll och Grekland |
|
|||
|
|||
Har funderat på en sak. Jag tror att det faktiskt kommer att vara färre besökare i den grekiska övärlden under den månad som VM pågår. För att undersöka om min teori stämmer så åker jag och sonen till Naxos i slutet av juni. Själv vill jag missa så få matcher som möjligt, men planerar att sitta med en kall öl framför en storbilds-TV under de kvällar intressanta matcher spelas.
Helt ensamma kommer vi knappast att vara, men kanske färre.... Jag har många vänner som INTE lämnar landet (förutom till Tyskland) under de kommande veckorna. Vad tror ni? Stämmer mina tankegångar? Carina Senast redigerad av Carina64 den 2006-06-08 klockan 19:43. |
|
||||
|
||||
Lustigt att du skriver exakt samma sak som jag just nu skriver i ett nyhetsbrev som troligen skickas ut i morgon. Jag tror precis som du.
|
|
||||
|
||||
Jag tycker att Greklandssemester och fotboll hör ihop Har varit där så många gånger under olika stora mästersskap så det känns konstigt när det inte är någon fotboll vissa år
Riitta |
|
|||
|
|||
Vet inte om jag tror likadant.... Vi hade gärna åkt i juni , för att uppleva stämningen att sitta på taverna med storbild och se matcher... Nu fanns billiga biljetter i juli så därför är vi hemma i Lund och ser VM,,
Det blir mysigt det också! Lissi |
|
|