|
||||
|
||||
Sverige - Paraguay
På torsdag avgörs vårt öde. Jag tror - trots senaste matchen - att Sverige vinner. Och att de gör det klart.
|
|
|||
|
|||
Sv: Sverige - Paraguay
Det är ju nu det gäller! Sverige måste vinna och jag håller alla mina tummar.
Det är alltid kul att vara i Grekland och se matcherna på storbild. Roligare blir det naturligtvis om Sverige är med! Synd att inte Grekerna lyckades vandra vidare. Glömmer aldrig stämningen på Naxos när de vann för två år sedan. Ann-Charlotte som lyfter om drygt tolv dagar |
|
||||
|
||||
Vid vinst 8-delsfinal och vid förlust avsked om inte Sverige vinner över England och samtidigt Trinidad vinner mot Paraguay. På VM-Stryktipset kupongen blev det 1 2 så visst kommer det bli kryss.....
Har faktiskt kollat på alla matcher än så länge och inte utnyttjat vädret Det blir 11 rätt på den 1:a VM-Stryktips kupongen om Brasilien vinner ikväll mot Kroatien och så ska det bli 1 eller x mellan Frankrike och Schweiz som börjar om 20 minuter. Någon utdelning lär det dock inte bli isf Varför kunde inte Sverige vunnit då kanske jag kunde ha fått 12 rätt..... men så tänker man ju jämt Martinifk som visst kom bort från ämnet lite grann |
|
||||
|
||||
Citat:
Stinab |
|
|||
|
|||
Paraguay vinner!!!! Målvakten heter ju Bobadilla...
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Ruby - som är mer intresserad av spelarnas namn än av själva spelet... |
|
|||
|
|||
Heja heja heja Paraguay!!!! Detta lilla bortglömda land mitt i Sydamerika förtjänar verkligen en seger!!!
OM någon är intresserad, finns en bra artikel om P. i DN idag. Iallafall var det ju inte Aldo Bobadilla som släppte in självmålet (eller gjorde eller vad det nu heter), utan Justo Villar.Han fick en benskada efter bara 8 minuter och ersattes sedan av Senor Bobadilla. Det ska bli SÅ spännande att se matchen ikväll och jag kommer att heja mig sönder och samman för Paraguay OCH Bobadilla och den nya lilla 17-åringen, som jag har glömt namnet på. Annars tycker jag ju bäst om Zlatan förstås... |
|
|||
|
|||
Citat:
Jag bryr mig inte så mycket om vad spelarna heter , bara de spelar bra fotboll!!! Jag gillar jättemycket när de länder som är totalt otippade vinner!! De rör om lite i grytan och ikväll hoppas jag på seger för Trinidad-Tobago mot England och jag tänker inte GRÅTA om Sverige förlorar, men jag kommer att bli SUR för jag tycker med alla sk "stjärnor" så SKA de spela bättre än de gjorde mot T-T i lördags!! Jag tror helt enkelt att våra spelare underskattade T-T och blev helt ställda när de inte kunde promenadvinna.....och var ens Zlatan svettig efter matchen???? NÄ, ikväll får allt Sverige bekänna färg, annars kan de glömma att ens försöka kvala in till EM... Lissi- som sett alla matcher hittills utom en! |
|
||||
|
||||
Citat:
Då är vi två om det Vilken match tycker du är bäst än så länge? I den frågan får jag nog säga Australien-Japan Martinifk som nu återvänder till tv:n igen! England 3-0 kanske..... |
|
|||
|
|||
0-0 så långt! Heja T-T!!!!!
Lissi- som inte såg SaudiArabien-matchen..... |
|
||||
|
||||
Citat:
Tyvärr vann England men tipsets 1:a match rätt iaf efter en spännande match! Själv missade jag Holland-Serbien/Montenegro Martinifk som laddar inför matchen 44 minuter kvar..... |
|
||||
|
||||
HEJA SVERIGE , nu tar vi dem.
Barbro |
|
|||
|
|||
Vilken pärs!!!!
Bra kämpat!! Är det fler än jag som tycker det är lugnare att se andra spela än Sverige??? Lissi Senast redigerad av Lissi den 2006-06-15 klockan 23:01. Anledning: Glömde.. |
|
||||
|
||||
Det gick vägen
Barbro |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Gud så nervös jag var på slutet!Trodde ju vi skulle vinna lätt,likaså TT-matchen.Jag tror vi vinner mot England oxå men kanske inte lätt då .
|
|
||||
|
||||
VANN 120 kr Satsade 20 kr på resultatet
Riitta,storspelare |
|
|