|
||||
|
||||
Reseblogg
Tillsammans har vi så mycket kunskap om resmål och resor att till och med proffsen; resetidningar, guider och reseföretag får svårt att hänga med. Det bästa av allt är att den verkliga sanningen kommer fram, det är annars lätt att förvirras av alla förskönade katalogbilder med retusherade strandbilder och vidvinkel fotograferade hotellrum.
Därför är Kalimera en mycket bra sajt om resorna och resmålen i Grekland, då platserna och resorna är beskrivna av privatpersoner som verkligen vet vad dem snackar om. Tack, Janne, för att du är en pärla för dina erfarenheter och kunskaper från dina Greklands-resor som gjort att denna sajt blivit till en sajt man gärna besöker ofta. Om man får lämna ett förslag...?: För att göra Kalimera-sidorna ännu rikare med berättelser, tips och trix vore det väl kul med att öppna en "Reseblogg" under "Medlemslistan". Dvs att alla medlemmar har en var sin "Reseblogg" som man loggar in på och att man i bloggen skriver resedagböcker när man är ute och reser. Visserligen är "Forumet" en slags blogg, men det blir mer personligare om varje medlem har en egen blogg, där andra medlemmar kan gå in och läsa men ej svara. Vill man svara på en medlems blogg-inlägg tycker jag man ska skriva ett privat mejl. Senast redigerad av inha den 2006-06-21 klockan 11:53. |
|
|||
|
|||
Sv: Reseblogg
Mycket bra förslag!
|
|
||||
|
||||
inha - Janne är i Grekland, om svar dröjer från honom vet du vad det beror på!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Senast redigerad av inha den 2006-06-26 klockan 18:30. |
|
||||
|
||||
Citat:
Inför nästa säsong (i vinter) kommer det ske en hel del förändringar på Kalimera, ditt förslag är mycket bra och jag ska göra vad jag kan för att implementera (hatälskar det ordet) egna bloggar. Plus att det förhoppningsvis kommer bli möjligt att lägga ut bilder för alla på ett smidigt sätt. |
|
||||
|
||||
Citat:
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Vad spännande! För det är ju kul att följa en mer personlig blogg när någon är ute och reser. Då få läsa vad den personen upplever under tiden denne är på resandefot. Man får då färska tips och trix.
Senast redigerad av inkfish den 2006-07-20 klockan 11:33. Anledning: för långt citat |
|
|