![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() hotellet är. Kan man byta hotell om det inte skulle visa sig motsvara förväntningarna, dvs man betalar tex. några tusen så kan man få byta upp sig, om det nu finns några lediga rum förstås. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Heisann
![]() Vi reiser også til Oscar Suites neste uke. Har hørt det skal være ok der, med en ny del og en gammel del. Dere har vel betalt depositum dere også? Om dere skal bytte plass vil dere vel ikke få tilbake depositumet.. Reiser dere charter er det vel fullt mulig å bytte mot en sum, dersom annet er ledig... Når skal dere reise? Riktig God tur!!!!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
[quote=Cyberman]
![]() hotellet är. Hej du, KOm hem för 2 veckor sedan från Kreta o Oscar Suites och vi tyckte det var fint o bra..uppdelat i en äldre och nyare del där den lite större poolen finns samt en liten poolcafeteria - rent o snyggt, hoppas ni inte ska bli besvikna - ligger mitt mellan Platanias o Agia Marina "city" så det är bara att välja vilket håll man vill gå på o äta o evtl annan förströelse ![]() Trevlig resa ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
See you in Crete ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, da er vi vel ankommet Norge igjen.
Hadde dere det bra? Jeg synes det var kanonbra, kjempediger leilighet ja,,, (Og jeg må si jeg spekulerte litt i hvem du var blant alle dem rundt poolen ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, nu är vi hemma från grekland och Oscar Suites. Kan säga att det var ett bra lägenhetshotell. Det ända jag var besviken över var att luftkonditionering bara var igång kl. 15.00 - 03.00. Jag vaknade alla 14 nätterna mellan kl. 04.00-05.00 utom en då det blev strax efter 06.00
pga värme problem. Kunde då öppna balkong dörren så att vi fick in lite fräsch luft. Kunde då somna om några timmar. Öppnade man när AC:en var på stängdes den av. Det var mycket folk som inte betalade extra för AC, dom låg med mycket fönster och dörrar öppna. När vi åkte hem så hörde vi att folk hade sett en tjuv på dessa ställen. Han vart skrämd och sprang genom lägenheten och försvann. Pratate med en som bodde i gamal delen och den personen sa att dom hade AC dygnet runt. P.S Vi bodde på nya delen längst från vägen, men badade endast i den äldre poolen nere vid receptionen. |
|
|||
|
|||
![]()
Hm.... Nå ble jeg enda mere nyssgjerrig på hvem dere er....
![]() Lengter allerede tilbake ![]() Senast redigerad av inkfish den 2006-08-12 klockan 17:30. Anledning: för långt citat |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Nästa år blir det Naxos, alla pratar så väl om denna ö, så jag har bestämt mig. Men vill flyga till ön, så man kan inte åka charter eftersom dom inte har flyg direkt till ön. ![]() |
![]() |
|
|