Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hej, nu är vi tillbaka igen

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-08-04, 18:28
YsterSysters avatar
YsterSyster YsterSyster är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005
Standard Hemma från Karpathos

Har varit i Sverige i snart ett dygn och saknaden efter Grekland och Karpathos vill inte släppa !

Kan man göra annat än stormtrivas på en ö där varje invånvare man kommer i kontakt med är glad, nyfiken på dig som person och givmild? Lägg därtill en underbar och dramatisk natur, kristallklart vatten, härliga stränder och mycket god mat. För mycket enligt vågen.......

Familjen vi hyrde studiosen av i Lefkos försåg oss med egenodlade tomater, vindruvor och färska kryddor i massor samt egengjord raki. Farbrorn vi hyrde moped av kom med zucchini, baklava och kokoskakor varje gång vi var dit.

Tack för alla tips om ön och boende innan vi åkte. Inkfish direkthälsningar tidigare i somras var nog det som fick oss att välja Karpathos denna gång. Resebrev kommer så småningom.
Svara med citat
Gammal 2006-08-04, 20:54
Briges avatar
Brige Brige är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Hemma från Karpathos

Välkomna hem så mycket!! Min nyfikenhet på Karpathos ökar rejält efter din hälsning. jag ser fram emot ditt resebrev.
/Birgitta
Svara med citat
Gammal 2006-08-05, 11:52
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004

Tur att jag inte visste det när du åkte, då hade jag varit skitnervös hela veckan

Men vad kul att det blev så lyckat! Och jag håller verkligen med om Karpathos trevliga människor
Svara med citat
Gammal 2006-08-06, 08:03
YsterSysters avatar
YsterSyster YsterSyster är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005

[quote=inkfish]Tur att jag inte visste det när du åkte, då hade jag varit skitnervös hela veckan

Jag förstår dig - det skulle jag också ha varit. Men de bilder som du MMS:ade hem som Janne lade ut i forumet gick inte att motstå !
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:04.