|
||||
|
||||
Stin Geia Mas den 2 sept
Ikväll är kvällens gäst Manolis Lidakis enligt ErtSats tablå. Startar kl 22 grekisk tid, d v s kl 21 hos de flesta av oss
//Zanét |
|
||||
|
||||
Sv: Stin Geia Mas den 2 sept
Är han bra? Vet du vilka andra är med?
Riitta |
|
||||
|
||||
Jag blir så trött Försöker och komma in,men det går inte.Försök senare står det
Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
I kveld har jeg ikke forsøkt enda. Om du gidder, Riitta, så kan du lykkes om du forsøker igjen, og igjen , og igjen og.......kanskje 25-30 ggr... når du får den meldingen. Kari |
|
||||
|
||||
Med parabol behöver man bara försöka en gång...
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Nu fungerar det,jag fick kontakt till slut Lyssnar här i bakgrunden när jag skriver
Riitta |
|
||||
|
||||
Tänker på en sak Nu sitter dom och pratar och det finns massor av tjer runt bordet också,men det är bara gubbarna som pratar
Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Du brukar ju vara ganska bra på överraskningar till Arne när det gäller julklappar |
|
|||
|
|||
Sv: Stin Geia Mas den 2 sept/anslutningsproblem
Hej igen,
Jag blev så glad när jag fick hjälp med att hitta nätversionen av ERT (tack i efterhand!), men fick samma problem som Riitta med att komma in...och trodde då det var kört, kanske p.g.a att min dator helt enkelt var för svag för att ta in nättv! Ska nu försöka igen, med lite mer tålamod, om jag kommer ihåg att koppla upp mig vid rätt tid...Kanske det är mkt trafik på lördagkvällarna, och därför överbelastat? Eva |
|
||||
|
||||
Undrar om det blir musik i kväll Dom kör fortfarande nyheter
Riitta |
|
||||
|
||||