![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, då har man kollat/granskat innehållet i de nya katalogerna från Fritidsresor och Apollo.
Jag kan inte förstå hur fritidsresor har tänkt när de gjorde katalogen! Den är ju så tråkig att kolla igenom så det inte är sant! Alla dessa priser överallt förstör stämningen minst sagt....... Om man sen kollar på utbudet finns det inget att klaga på direkt, Grekland är ju störst även där ![]() Nu kanske det verkar oviktigt att klaga på katalogens utseende men nog kunde det se lite roligare ut! Apollos katalog däremot är trevlig att läsa med vissa upprepande bilder dock..... Annars är ju utbudet helt underbart med över 200 sidor Grekland! Tummen upp för "nya" Kefalonia, Limnos, Lesvos och Kalamata ![]() Vad tycker ni andra om årets kataloger? Martinifk |
|
||||
|
||||
![]()
Har inte läst eller bläddrat i några kataloger. Bokar och väljer mina resor helt på internet. Tittade i förra årets kataloger men konstaterade snabbt att all för mig intressant information finns på arrangörernas hemsidor, kalimera och andra websidor.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Hmm! Har kollat flera gånger vilka avgångar som finns i maj från Luleå till Kreta via webben. Där har jag inte fått upp någonting före 17/5
![]() Ivi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Enl Apollos hemsida flyger de till Kreta från Luleå 4e maj kl 18.40 flygnr NVR 239 /LN
|
![]() |
|
|