|
||||
|
||||
Veckans strand!
Hej Janne! Jag gillar verkligen veckans strand. Ser ut som en strand för mig. Vit sand, lite/ingen blåst/vind och lite människor. Kan den verkligen finnas i verkligheten eller är den tagen under lågsäsong?
Fantastisk var den i alla fall. Tack för underbara bilder. Man/jag blir så glad. Annika/Göteborg |
|
||||
|
||||
Sv: Veckans strand!
|
|
||||
|
||||
Tack Elisabeth! Är dålig på att söka innan jag skriver om ett ämne. Skall försöka att bättra mig.
Annika |
|
||||
|
||||
Vilken fin avatar du har förresten! Den kan du ha som bildgåta
|
|
||||
|
||||
Jag tycker veckans bild är jättefin också! Det är lite deprimerande, varje gång Janne lägger ut en veckans bild så ser man direkt att den skulle hamnat på topp tre i fototävlingen
|
|
||||
|
||||
Är också nyfiken på din avatar. Var ligger den märkliga kyrkan?
|
|
||||
|
||||
Tack!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Annika/Göteborg |
|
||||
|
||||
OJ; har jag blandat ihop er
Ber 1000 gånger om ursäkt!!! SÅ BRA att du har kvar din fina avatar och inte hade bytt tillbaka till den gamla som jag trodde när jag såg bildgåtan !! Men nu har du ju berättat svaret innan han hann säga om vi gissade rätt... Senast redigerad av Elisabet den 2007-01-24 klockan 11:26. |
|
||||
|
||||
Ojdå!! Han kommer inte att bli glad på mig!
Men, det är inte så konstigt att du har blandat ihop oss. Vi pratar ju om samma ämne för det mesta. Dessutom har han pratat om att byta avatar. Hur svårt kan det vara? Det är ju bara Kos som gäller! (för oss) Blev glad att du tycker om min fina avatar. Visst är det roligt att man kan lägga ut en liten personlig bild som märke? Annika |
|
|