|
|||
|
|||
Biluthyrare
Åker till Kreta på en vårresa i slutet av april. Planen är att ha bil hela veckan och åka runt och se lite mer av Kreta än vad jag gjort tidigare då jag mest hållt mig på västra sidan.
Vill höra om någon har tips på en biluthyrare i Chania-området som ni har bra erfarenheter av och som har: * låga priser (ej hertz etc...) * gärna kunna hämta och lämna på flygplatsen (Chania) * möjlighet att boka via nätet/e-mail Tacksam för tips! Ylva |
|
||||
|
||||
Sv: Biluthyrare
På Chania Airport finns Easy Terra Biluthyrning.
Prisexempel se nedan. Bilen kan bokas via en svenskspråkig hemsida Fiat Seicento manuell, utan luftkonditionering, 2 dörrar, max. 4 personer, ±255 liter bagageutrymme. Klicka på här för mer information. Fiat Seicento manuell, utan luftkonditionering, 2 dörrar, max. 4 personer, ±255 liter bagageutrymme. Villkor: Klicka på här för villkoren rörande denna hyrbil. Ingående försäkringar: Ansvarsförsäkring [ förklaring ] Brandförsäkring [ förklaring ] Vagnsskadeförsäkring (CDW) [ förklaring ] Stöldskydd (THP) [ förklaring ] SEK 1687.11 (Inklusive.) Arne |
|
|||
|
|||
Tack så mycket för info!
|
|
||||
|
||||
jag fick tag på en seicento till oss 1 vecka i maj för 118 €. kan skicka ett pm med namnet på uthyraren.
|
|
|||
|
|||
Citat:
Monica |
|
|||
|
|||