![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Noen som har bodd der,som vet hvordan hotellet er? Er maten ok? Strand?
Vi har bestillt oss to uker der i august med halvpensjon. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Trevlig resa! Malin |
|
|||
|
|||
![]()
Takk for svar! Har du noen gode restauranger å anbefale? Du skjønner vi reiser med barn,derfor halvpensjon for å gjøre det litt enklere.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En liten bit från er ligger "Kato Stalos restaurang" (mot chaniahållet). God mat! Dit kan ni gå längs stranden. Om barnen gillar pizza finns flera bra italienska restauranger med stenugnsbakade pizzor, kommer inte ihåg vad de heter men de ligger på samma sida mot stranden. Om ni ändå skulle vilja gå ut och äta någon kväll rekomenderas "Marcos" (är lite svårare att hitta men man kan fråga sig fram) Där går man in i köket och väljer ur grytorna, gott och billigt.
Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Och vill man gå lite längre rekommenderar jag Taverna Leventis i Pano Stalos, en taverna som är öppen året runt och är känd över hela Grekland för sin mat. Mamma Eutixia har till och med varit med på Mega-Tv i ett matlagningsprogram. Ni får uppförsbacke dit och nedförsbacke till hotellet (tur att det inte är tvärtom). Hälsa förresten från Louiza till familjen, jag har nämligen bott hos dom ett år!
![]() Gunilla eller Louiza som mamma Eutixia döpte om mig till |
![]() |
|
|