![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej Elisabet!
Ja jag tycker oxå att det är konstigt ![]() Har svårt att tänka mig att de slutar då och framförallt nu när de tagit över många flygningar från Fly me. Vi får hoppas på det bästa. ![]() Sanna |
|
|||
|
|||
![]()
Enligt deras hemsida: http://www.sterling.dk/sv/timetable?...=GOT&oDest=ATH
GBG-ATH mellan 21/5/2007-26/8/2007 STH-ATH mellan 14/5/2007-30/9/2007 Fast stockholm körs tre dagar i veckan och götet bara en ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stockholm-Chania med Sterling funkar väl till slutet av oktober?
Gunilla som KANSKE tar sista planet ner igen |
|
|||
|
|||
![]()
Har fått uppgift om att höstprogrammet kommer i april, och då kommer det vissa avgångar, bl a Chania - Kastrup i oktober ( vilket inte finns med nu). Kanske kommer Athen - Stockholm då också?
Carina |
|
||||
|
||||
![]()
Jag åker med Viking ( www.vikingair.se) när jag åker, dom flyger jämt, va nere i November förra året. Gå in där å kolla... billigt e det åxå
![]() // Jenny |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Angel;81175]Jag åker med Viking ( www.vikingair.se) när jag åker, dom flyger jämt,
samma här! Dom funkar bra! skönt med direktflyg... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har bokat direktflyg Stockholm-Athen-Stockholm idag med SAS
utresa 13/9 och hemresa den 6/10 till ett pris av 2.300:- tot..var betydligt billigare än med Viking. Vad jag kunde se så flyger SAS direkt en bit in i oktober. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Nej, kanske beror det på att de vill testa linjen först? Jag är nöjd att vi äntligen fått en direktlinje Gbg- Aten, och som tur är stämmer deras tidtabell med den tid jag vill åka, fast två avångar/vecka hade inte gjort ont. // Helén |
![]() |
|
|