|
||||
|
||||
GLAD PÅSK på er alla Kalimeror
Glad påsk på er....
|
|
|||
|
|||
Sv: GLAD PÅSK på er alla Kalimeror
Åh vilket fint påskkort! Glad påsk önskar jag också. Jag lyckades vara och handla när påskkärringarna kom förbi, så nu måste jag äta upp allt godis själv.
|
|
|||
|
|||
Glad Påsk från Huddinge me´!
Önskar hela familjen Krogh |
|
||||
|
||||
Glad Påsk till er alla från ett svalt Göteborg
Påskhelgen inleddes med hemlagad (av mig) kyklingpilaffi á la Chania och en skål yogurt med honung. Mycket gott, lite påskigt... Kickie |
|
||||
|
||||
Citat:
Du kan ju alltid skicka godiset söderut, hit kommer inte påskkärringarna förrän på lördag. // Helén |
|
||||
|
||||
En riktigt Glad Påsk önskas er alla från Skåne
//Zanét |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nej vad sött, är det samma lilla goa Greklandsunge som på avataren?
Glad påsk |
|
||||
|
||||
Glad Påsk från Luleå!
Här har vi haft riktigt aprilväder i dag, häftiga vindar med snöbyar halva dagen och vindstilla med solsken därefter. Hoppas på det sistnämnda resten av påsken Ivi -med lååångt påsklov P.S. Lindiz! Vad stor lillpojken har blivit! (Om det nu är han på ditt fina påskkort? ) Senast redigerad av Ivi den 2007-04-05 klockan 21:29. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oj så fina bilder ni har allesamman! Glad påsk önskar jag ändå...och i morgon blir det briam och keftedes..påskigt om något??
Lissi o cbriss |
|
||||
|
||||
Ja det är en betydligt större rumpa numera!
|
|
||||
|
||||
Fast den där glada framsidan är också helt ljuvlig
|
|
||||
|
||||
Citat:
Och ja! det är han på kortet.. men han är ju stor nu.. når ju upp till lysknapparna i trapphuset - nästan ialla fall! (hans eget mått på när man är stor!) |
|
||||
|
||||
Den ungen har just däckat efter grillad lammfilé och tzatsiki. Och MASSVIS med godis eftersom han är fullt medveten om att nu har påsken börjat och då FÅR man äta godis - helst HELA tiden!
|
|
||||
|
||||
Aha, det är därför han ser så glad ut
|
|
|||
|
|||
GLAD PÅSK önskar vi Er Alla!!
|
|
||||
|
||||
GLAD PÅSK från oss i Kalmar också!
Carina |
|
||||
|
||||
Glad Påsk önskas alla här på Kalimera från Östergötland
Xristos Anesti |
|
||||
|
||||
Glad Påsk från mig ockå. Här blåser det lite mindre idag så det går säkert att vara ute lite grann. Igår kändes det riktigt farligt att gå på stan. Skyltar och takpannor blåste ner och halva sjukhusområdet är avstängt. Stora träd låg över cykelvägen där och plåtar från huset var på flykt. Tycker synd om alla påskfirare som ska till våra annars underbara fjäll. Ingen snö har vi heller och älvens flotte har blåst bort. Den ska normalt vara stadigt förankrad tills isen släpper. Är det här början av klimatförändringen som vissa tokar gläder sig åt, tycker jag synd om våra barn och barnbarn som inte längre kan njuta av den vackra årstiden vårvintern. Barmark i början av april nej fy sjutton.
Men är vädret trist är min glada gula goja dessto roligare när hon bländar påsktuppen och påskmaten lockar. Idag blir det fava på de linser som finns kvar från Samos. Lagrad getost med härliga körsbärstomater, hårt bröd, löksill och mandelpotatis men först ska jag köra ett pass på träningsanläggningen. Till maten blir det en påsköl från Nils Oskar. Eva |
|
|