|
|||
|
|||
rethymnon vs ....
Hej alla greklandsvänner!
Vi har varit i Grekland tre gånger tidigare. Samtliga gånger på Kreta, Georgipoulis en gång och Agia Pelagia två gånger. Vi har varit helnöjda med dessa resor. Vi gillar alltså det lugna och avstressande tempo som finns i dessa byar. Nu ska jag resa tillsammans med min mamma ( 72 år) , min son (8 år) och min brorsdotter ( 10 år). Vi väljer inom Apollos utbud mellan tre alternativ just nu: Korfu, Agios Georgious, hotell Likithos Kreta, Kato Stalos, hotell Pegasus Kreta, Rethymnon, hotell Bio Vi vill ha bekvämligt gångavstånd till såväl restauranger/tavernor som till stranden. Vi vill ha sandstrand och vi vill ha ett bra hotell med pool. Vi vill inte ha en balkong som vetter ut mot trafikerad gata. Samtidigt vill vi gärna att omgivning inte ska vara alltför "turistisk", vi vill gärna ha möjlighet att uppleva det genuina också. Jag blir otroligt glad om alla ni som har erfarenheter av resmålen/hotellen och har lust och möjlighet att dela med er av era erfarenheter hör av er! Jag delar gärna med mig av mina tidigare erfarenheter. Hälsningar Miapia [RIGHT] [/RIGHT] |
|
|