|
||||
|
||||
Släktingar?
Undrar bara om det är några fler som har släktingar som är aktiva här på Kalimera? Jag har min dotter och min sons sambo, vilka det är kanske jag avslöjar längre fram!
Gunilla (2 dagar o några timmar kvar till Kreta) |
|
||||
|
||||
Sv: Släktingar?
Inte vad jag vet... Har jag några så kan ni ju ge er till känna.
Hur nära släkt skall man vara? Det är ju möjligt att det finns någon som man inte ens vet att man är släkt med. // Helén |
|
||||
|
||||
Tvilsomt! Jeg kjenner ingen som er så opptatt av Grekland som meg. Min sambo mener jeg er litt gal .
Derfor er jeg så glad for at dere finns |
|
||||
|
||||
Ok då! Poppy W i Göteborg är min dotter och Mimi i Gävle ska väl förhoppningsvis bli min svärdotter, båda är lika Greklandstokiga som jag!
Gunilla |
|
||||
|
||||
Anoula är min dotter och masouraki är min mormor!!!
Visste ni inte på det? dimitris |
|
||||
|
||||
Då är jag nog ensam i världen om att ha ett äldre barnbarn
|
|
||||
|
||||
Men du mormor ... allt är möjligt!!!
dimitris |
|
||||
|
||||
Min:
Syster: emelie_kreta Pappa: gäddan Pappa gjorde dock bara en profil då jag skulle köpa kalimera och kalispera tröjorna. Förhoppningsvis ska min mamma bli medlem någon gång också, men som det ser ut idag har hon dessvärre inte tid. |
|
|||
|
|||
Men Dimitri, du tør ikke fortelle dem at vi er hemmelig gift?!!?
Ooops. Nå var det visst ikke en hemmelighet lengre... |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Jag brukar ibland fundera över om jag har några norska släktingar här. Min bestefar som var födt i Sogn men flyttade till Jar, Oslo, i vuxen ålder, hade några syskonbarn som åkte till Grekland titt som tätt. De borde vara i 70-80 - årsåldern. Kanske finns de här och kanske har de barn som övertagit intresset? Världen är ju liten ibland...
|
|
|