![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan!!! Ville bara säga att jag har nyss bot på kato stalos mare 1 vecka...katastrof! Hotellets restaurang öppnar inte förren kl 17,00 & stänger kl 23,00.Städerskorna e inte särskilt duktiga på att städa. Och han som äger hotellet e väldigt otrevlig.Det va skottlossning kvällen innan vi åkte hem..precis utanför mitt hotell...inte kul alls.När vi kom hem krävde vi ersättning & gissa vad vi fick...hehe...10 euro per man...altså ca 93 kr.Jag kommer aldrig mer åka med apollo iallafall.Men hoppas ni får en trevlig resa ändå...ni kanske inte tycker som vi.Ville bara säga lite om hotellet...hoppas du inte blev ledsen för d va inte d jag ville...Trevlig resa!!!
Senast redigerad av inkfish den 2007-05-08 klockan 21:43. Anledning: långt citat |
|
||||
|
||||
![]()
Om du kollar datumet för inlägget så var vi där förra sommaren
![]() Vi har inte alls samma upplevelse av hotellet som du har. Städerskorna var MYCKET noggranna...de råkade välta ut en burk med snabbkaffe som jag ställt på balkongen och de gick genast och köpte en ny och ställde där. Ägaren tyckte vi var mycket trevlig (om det inte bytt ägare...), han var mån om att alla på hotellet hade det bra. Sen kunde han bli vansinnig på "turister" som inte hade vett att uppföra sig på ett eller annat sätt men tycker jag inte är konstigt. Säsongen har ju inte riktigt kommit igång än och därför kanske öppettiderna är så...de öppnade på fm varje dag i somras och stängde när sista gästen gick. Skottlossningen kunde kanske hänt varsonhelst (förstår att det kändes otäckt) och kanske inte kan skyllas på hotellet eller Apollo ![]() Det är tur att vi inte alla gillar samma hotell... men jag skulle mycket väl kunna tänka mig åka tillbaka. Vi bokade dock inte med apollo utan reste på "egen hand". Hälsningar Malin Senast redigerad av inkfish den 2007-05-08 klockan 21:43. Anledning: långt citat |
|
|||
|
|||
![]()
MSS Skullis...
när var du där? Var det grekisk påsk? Då skjuter man i HELA grekland, men mest på Kreta... /Nico |
|
||||
|
||||
![]()
Kanske var det bröllop eller födelsedag
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eller någon som hade namnsdag? Låter inte likt Nikos som är så snäll (om än mycket närsynt!).
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
Den här tråden är en del av en gammal tråd som aktiverades i dag. Har delat upp dem eftersom frågorna i ursprungstråden var överspelade.
inkfish/moderator |
|
||||
|
||||
![]()
Har bokat in 2 veckor på Mare nu till sommaren 2011. Det kan väl inte vara så illa som trådskaparen får det att låta som? Måste ha vart en riktig otur i så fall. Tråkigt att det blev så.
Jag tycker inte jag har hittat så mycket negativt om hotellet. Det är andra gången jag åker till Kreta nu. Förra gången bodde jag på hotell Marine Claire som ligger cirka fyra hotell ifrån Mare på samma strand. Mare verkar hålla ungefär samma standard som Marine Claire, men var 2000 kr billigare, så det blev att jag bokade det istället. Jag kommer att åka ensam så jag har bokat ett enkelrum med balkong åt havet. Längtar redan nu och går och räknar månaderna hela tiden. ![]() Har också läst mycket bra om hotellets restaurang. Vill höra mer ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tråden är 3½ år gammal, så informationen är nog inte aktuell längre.
|
|
||||
|
||||
![]()
Säger bara en sak.........Lycka till bara!
Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Jag var nöjd när vi bodde där 2006 och en vän till mig bodde där i juni i år och var supernöjd
![]() Ni kommer att trivas helt säkert ![]() Malin |
![]() |
|
|