|
||||
|
||||
Sterling konkurshotat!
DI skriver idag att Sterling står inför konkurshot! Hoppas sannerligen att det inte blir så, det skulle bli värre än när FlyMe gick i konkurs.
Läs här... |
|
||||
|
||||
Sv: Sterling konkurshotat!
Men, usch, inte en till....
Får hålla tummarna... |
|
||||
|
||||
Känns mest som om Sterlings VD kommer med "hot" ifall det blir strejk går vi i KK etc..? Men man kan ju aldrig vara säker längre så länge det gäller flygbranchen.......
Camilla |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Åhh huga mina nerver, mina nerver Åker både till och från grekland med Sterling. Har vi RIKTIG otur kanske vi inte kommer hem utan får stanna heeeela sommaren...
Bara 11 dagar kvar till äventyret /Tillan |
|
|||
|
|||
Det blir ingen strejk eftersom de har enats om ett avtal så du får allt lov att åka hem som planerat.
Tackolov att det blev så, vi flyger också med Sterling. Pia Senast redigerad av inkfish den 2007-05-17 klockan 13:47. Anledning: långt citat |
|
||||
|
||||
Aj aj då då är det bara att åka tebax då alltså Nää skämt åsido men det hade varit ett bra svepskäl för ett par extra dagar semester
Hmm från Harads ser jag. En av mina bästa vänner är från Harads och det är märkligt att denna lilla by ALLTID dyker upp i olika sammanhang. Har börjat undra om inte Harads egentligen är världens nav /Tillan Senast redigerad av inkfish den 2007-05-17 klockan 13:47. Anledning: långt citat |
|
|||
|
|||
Det är ju skönt att det har löst sig, men är ändå en liten varningsklocka. Det är ju möjligt att det var ett skrämskott, men VD påstod att Sterling inte hade mer pengar i kassan än att de klarade 2 dagars strejk utan att gå i konkurs. Då har man inte mycket pengar kassan för ett så stort företag och är väldigt sårbara om det skulle hända något...
Det var ungefär samma saker som började skrivas om Fly Me 8 - 10 månader innan konkursen var ett faktum. Peter |
|
||||
|
||||
I samband med Fly me-konkursen läste jag en enda mening i en enda artikel om Fly me att även Sterling hade MYCKET ansträngd ekonomi. Det där har hängt kvar i skallen på mig...
|
|
||||
|
||||
Citat:
/Tillan & Jakob (9dagar 20 timmar 10 minuter *pip*) |
|
|