|
|||
|
|||
Sv: Vilket skämt...
Citat:
Så har det dessvärre varit under alla år som hon hållit på och sjungit. Med en aning mer koncentration på artisteriet istället för det religiösa dravlet genom alla år så hade hon blivit en världsartist om hon utnyttjat sin talang och visat att rösten hennes haft potential. Ytterst beklagligt. Hasse |
|
|||
|
|||
Vare sig hon är en världsartist eller inte så sjunger hon bättre än många världsartister, t.ex. Bono: http://youtube.com/watch?v=YMIRCwVhd7k
|
|
|||
|
|||
Citat:
Att jämföra en kvinna med en man är väl inte riktigt rättvist vad gäller sång ? Den musik Bono representerar kräver kanske en annan typ av röst och sångstil än det som Carola gör med sin röst och sin stil ? Vi tycker olika. Personligen tycker jag Bono har en av rockvärldens bästa röster, uppbackad av magnifika musiker och låtar som sålt miljontals. Hasse |
|
|||
|
|||
Det gör jag inte heller. Jag jämför två artister. För övrigt är jag också ett stort fan av Bono.
|
|
|||
|
|||
Det gläder mig att du säger så. Jag njuter av U2´s DVD-konsert i Chicago, Vertigo-turnén 2005. Finns inte på CD, endast DVD. Han är kanske ingen publikfriare på scen men har utstrålning och carisma i alla fall. Och så The Edge´s gitarrspel förstås......! (Avvek lite från ämnet.........) Hasse |
|
|