|
||||
|
||||
Sv: Taxfreekatalog
Kära/käre SteffTee.
Kom på det själv, men tänkte att 70% är ju mindre än 75% och därför blir den ju ännu dyrare....;-) Det är viktigt med "possenten" Ha en bra sommar! PS. kanske bäst att hålla sig till en.... NERO PLASTICO Senast redigerad av Nektaria den 2008-05-08 klockan 15:55. |
|
||||
|
||||
Citat:
Vi har råkat ut för samma sak ett par gånger. Vi köper alltid One Way biljetter så det händer ibland, men det gick att boka varorna via internet innan vi åkte ner via Novair Skyshop. MEN däremot gick det inte att boka varor till hemresan på nervägen på flyget vilket många hade tänkt göra. Vi var alltså relativt få som fick med oss lite "billiga varor" med hem! |
|
||||
|
||||
Det beror ju lite på det, 70% kan vara mer än 75%, (jag kan vidareutveckla om någon vill) nu var det ju inte procenten som diskuterades, det är 70cl, 75 cl och 100cl flaskor som diskuteras, för att få en rättvis prisbild så borde man räkna ut cl priset, procenthalten är dock densmma oavsett storlek på flaskorna.
// Helén |
|
||||
|
||||
Citat:
70% är inte att leka med... Det var ju förstås lite vårdslöst utryckt och slarvigt tänkt... Hälsningar Nektaria/Lena |
|
|||
|
|||
ska till kreta i augusti och har fått en katalog hemskickad. Reser med apollo (novair). Det står att beställningen ska vara inne senast 5 dagar före resa, men längre ner kan man läsa att beställningen även kan lämnas på utresan. Detta gäller alltså för förbeställning till hemresan.
Har helt glömt att skicka in beställningen, men är det alltså bara att lämna den på utresan? (trots det där med 5 dagar innan- regeln) |
|
|||
|
|||
Du kan ju även gå in på nätet o boka deras taxefree till hemresan för ifjor såg vi dom som hade beställt till hemresan när dom flög ner hade inte fått allt eller så hade dom missat något på beställning. Går du in o gör den via nätet så kan du skriva ut din order o med dig på flyget då har du bevis på att du har gjort rätt men du har inget bevis om du lämnar den på flyget...
|
|
|||
|
|||
Citat:
rätta mig gärna om jag har fel. |
|
|||
|
|||
Läste en intressant sak om Tax free på www.sydsvenskan.se gå in o läs den artikeln så blir någon många frågor besvarade bara utav o läsa den.
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|