|
||||
|
||||
Sv: Strumpor i sandaler
Citat:
"THIS IS AN AIRBAG" på en mycket rundmagad man? Kan det också vara något för bötfällaren Kikh? Hälsningar Lena |
|
||||
|
||||
Citat:
//Kikh |
|
||||
|
||||
Citat:
Lena |
|
|||
|
|||
Men kan vi gjøre et unntak, altså bøtelegge, de som bærer T-skjorter med "Sex instructor - first lesson free"?
|
|
||||
|
||||
Citat:
//Kikh |
|
|||
|
|||
Blir neppe noe "problem", Kikh, ingen av dem jeg har sett med Sex instructor- t-skjorte har vært særlig fräsche, for å si det slik
|
|
||||
|
||||
Citat:
Det mest troliga är nog att han/hon ger ett desperat intryck snarare än fräscht. Singel är han/hon säkert! Lena |
|
|||
|
|||
Sjokkerende nyheter:
Speedoen gjør comeback skriver nettstedet minmote (http://minmote.no/index.php/2010/06/...gjør-comeback/) Artikkelen inneholder bilde, så du går dit på eget ansvar Nå gjelder dette riktignok England, men engelskmenn drar jo til Hellas også |
|
||||
|
||||
Citat:
Tror banne mig jag måste utmana ödet och köpa en sån till samlingen På den tiden jag bar en "Single and Desperate" gjorde den succé. //Kikh |
|
|||
|
|||
Kan redan se grannarnas gardiner fladdra när jag tar morgondagens hundrunda iförd; T-skrutt med "Sexinstructor", string, hemstickade randiga tåstrumpor o highheal-crocs.
Med dagens temp ute kommer detta att ackompanjeras av blåfrusna armar o ben Hmmm... blir det böter för detta oxå? Förargelseväckande beteende månne? Inger - som fryser redan, iklädd rejälare mundering än ovan angivna. |
|
|||
|
|||
Citat:
Men jeg trodde det var slutt på de tider....? Nåja, man kan vel aldri få for mange. T-skjorter, altså Jeg ser det for meg |
|
||||
|
||||
Citat:
Idag såg jag en i Speedo iförd svensk man med "trycktröja" OCH Foppa-tofflor med grå strumpor i.Veckans höjdare om man bortser från ett rart men sarongklätt finskt par is matchande virkade slokhattar. Admirala, singeltiden må vara förbi men den dag jag förlorar min humor - Skjut mig! Sambon bär f ö en T-shirt med diverse "ställningar" på (när han fiskar...) //Kikh |
|
||||
|
||||
Fiskar efter vad?
|
|
||||
|
||||