![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej alla
![]() Var är vi nu ![]() //C@nny |
|
|||
|
|||
![]()
Någostans i Sverige?!
Monica ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eftersom du verkar ha suddat ut de röda näckrosorna, så tror jag att du är i Tiveden kanske...
Sjön Unden ![]() Irene |
|
||||
|
||||
![]()
Högsjön
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej Monica!
Nej ,det är inte i Sverige ![]() //C@nny |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jagg har suddat på datumet som låg inne på bilden. Jag tänkte röja undan lite "bevismaterial" ![]() Det är inte Tiveden och inte Sverige. //C@nny |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Panakakis !
Det var ingen dum gissning. Under min yngre period i livet så badade jag faktiskt många gånger i Högsjön ![]() Dock var det inte rätt denna gången ![]() //Conny |
|
||||
|
||||
![]()
Är det Suomi?
|
|
||||
|
||||
![]()
Bilden är tagen i ett autonomt område, som ur skattehänseende betraktas som tredje land. Sen finns det väl starka "influenser" från landet du nämner
![]() //C@nny |
|
||||
|
||||
![]()
Åland? /Katitzi
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Katitzi!
Jodå, visst är det Åland.... ![]() Men var på Åland? //C@nny |
|
||||
|
||||
![]()
Finström? /Katitzi
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ingen som vågar gissa?
Det är faktiskt ganska enkelt ![]() ![]() Några ledtrådar kanske? Det står faktiskt ett litet hus på den lilla "ön" på bilden... Det finns en fin badplats alldeles i närheten, glasskiosk, lite djur & annat ![]() //C@nny |
|
||||
|
||||
![]()
Fortfarande ingen som har någon gissning?
Det finns en röd orm här i närheten ![]() //C@nny |
|
||||
|
||||
![]()
Mariehamn? /Katitzi
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Katitzi!
Jag tänkte väl att du skulle ta det till slut, grattis ![]() ![]() ![]() Bilden är tagen på den lilla bron som leder över till Lilla Holmen i Mariehamn. En oas i stan! Rätt svar: Lilla Holmen i Mariehamn på Åland //C@nny |
|
||||
|
||||
![]()
Tack! Så det var Mariehamn i alla fall!
![]() Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men badplatsen med bryggorna mm samt det lilla "djurbeståndet" är ju en jättefin plats att vistas på, spec om man har barn med sig. (Vid fint väder). Hälsningar C@nny ![]() |
![]() |
|
|