|
||||
|
||||
Sv: Ensamresenär
Hej !!
Både apollo och fritidsresor har utvalda hotell där man inte behöver betala "enrumstillägg" På apollo heter det "apollo singel" och fritidsresor "solo" du hittar dom under fliken erbjudanden. Om du inte hittar nått som passar så går priserna ner lite efter skolastarten. Lycka till och ha en resa |
|
||||
|
||||
Citat:
//Kikh |
|
||||
|
||||
Citat:
Kig på det positive - du behøver ikke dele feta'en med nogen Rigtig god ferie Elca |
|
||||
|
||||
Kikh! Ta sikte mot Gerani och hålla mig på vänstra sidan av vägen ...
Ursäkta en fråga ... om jag kommer från Chaniahållet ligger Gerani då efter Platanias, och i vilken by ligger guldbutiken? |
|
||||
|
||||
Citat:
Ta med dig allergimedicin (till mig) så jag orkar roa oss //Kikh |
|
||||
|
||||
Susie! Tänkte inte på det ...
|
|
||||
|
||||
Om man är så modig så man vågar åka ensam till Stockholm, Göteborg o Malmö så är Grekland rena barnleken!
Yanna |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag fick dela rum med en tjej i samma ålder som jag. Mycket lyckat då vi blev vänner och bor i samma stad. Under den veckan som jag var där fick jag byta rum en gång och min nyfunna vän var där i två veckor och fick byta rum ytterligare en gång. Trots ett trevligt möte med min nyfunna vän åkte jag ner till Sougia i fyra nätter och hade det skönt. Tycker bättre om Sougia än uppbyggda hotellkomplex med flera pooler. Det var egentligen "fina" hotell jag hamnade på. Lena med 21 dagar kvar till min sommarresa:-) |
|
|